Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyving i Bingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Sover ikke du i det heletatt Flyklar igjen i dag denne jo.Alle delene var der også?
    Men du må vel inn med noen nye servoer også.

    Ellers var det deilig att våren er kommet for fult og tørr og fin stripe igjen. Må vel ut igjen i dag også. Blir re-maiden på Red bull edge som jeg monterer for syver. Er snart klar nå, bare ett par servoer til som skal inn.
    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"


    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

    Comment


    • #92
      Joda, sover jeg! Det er bare det at jeg må utnytte tia best mulig når jeg først har lurt meg til litt tid.. Og det er ikke ofte for tia.. :/

      Jepp, HS65HB funker heller dårlig på denne modellen om man herjer litt - MG er et must..

      Heldig dere er, skulle gjerne tatt turen idag og - blir nok litt enklere når gutta mine blir større, så de kan være med på noen turer med far! Spørs om det ikke vanker noen trainere etterhvert..

      Hygg dere!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #93
        Ble det flyging på dere i dag?

        Comment


        • #94
          Joda, vi fikk flydd endel i går også. Mye folk og mye flyging. Vi hadde besøk fra hadeland i går også, Kjellkr. tok turen igjen.
          Han burde egentlig ikke få lov til å fly så mye, begynner å bli litt for god
          Men det er jo bra at noen kan gå foran også, for å innspirere andre og vise at det går an.

          Ellers synd du ikke fikk tatt turen du også Anders, men det kommer andre helger også.Får dere klar stripa deres til påske dere a?
          Attached Files
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • #95
            Høres bra ut
            Ja stripa blir nok klar, men den kommer nok til å være noe humpete. Vi får se.

            Comment


            • #96
              EF 48" på bedringens vei..

              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #97
                Se der ja. Flink gutt det.
                Satser man ikke, vinner man ikke

                Comment


                • #98
                  Litt tape og nye servoer nå, så er den flyklar igjen Var det jeg regnet med, att du hadde den klar igjen på no time. Du er rå
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • #99
                    Jo takk for hyggelige ord!

                    Det mest irriterende med dette, er at jeg må kjøpe inn nye HS65MG servoer, samt en større HS85MG til rudder. Hadde ikke regnet med denne utgiften, har handla litt vèl mye i det siste hmm.. Hvis det er noen som har noen slike slengendes, og vil selge dem så er det bare å sende meg en PM.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Da er den trekkeklar!

                      Begynte såvidt å trekke sent igår, men må vel bare innrømme at trekking ikke er min sterkeste side - litt vanskelig med denne, da det er lite areal å bite seg fast i.. Særlig i bunnen, med carbon rørene..

                      De som trekker disse modellene har skills, jeg sliter med tålmodigheten bare med å stryke skjorta fin!

                      Last edited by alflovvold; 13-04-11, 08:20.
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Tok du av betrekninga på hele underside/side av kroppen?
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Nja, dvs. bare fronten - måtte det, for å komme til alt. Dessuten hater jeg type CA / lim flekker i trekk, så trekker det på nytt.
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Originally posted by alflovvold View Post
                            Nja, dvs. bare fronten - måtte det, for å komme til alt. Dessuten hater jeg type CA / lim flekker i trekk, så trekker det på nytt.
                            Trodde det skulle være en easy fix for å resultere i Kamikaze 3D makin jeg?
                            Det er ikke meningen man skal henge seg opp i estetiske småskavanker da

                            PS!
                            Jeg er bare noen knappetrykk unna å bli EF mann jeg også.
                            Satser på maiden til helga om været holder
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • Hehe jo, det er en easy fix - hadde jeg kjørt det "ordentlig" måtte jeg lagd nye deler - har bare skjøtet og forsterket kjapt de som var brekt av..

                              Men er det noe jeg er "sær" på er det lim/ca som sitter i trekk - ser fort rælete ut da. Men som sagt, måtte det for å komme til.

                              Ja, hva venter du på da? Trykk på "EF knappen" Hva slags modell tenker du på..?
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Det er en MXS heter den vel. Trykker på knappen i kveld
                                arhennie

                                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

                                Comment

                                Working...
                                X