Announcement

Collapse
No announcement yet.

Åpen dag hos Condor MFK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Det regner jeg med Er ikke helt sikker på om det blir noe action der i kveld men.. Det ser vi ann.
    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

    Comment


    • #47
      Det ser ut til og bli en fin da jeg er pakket og klar reiser strax
      BOOMA Intelliswitch

      Odd A Eriksen

      Comment


      • #48
        Da er det bare å takke for en fin dag hos dere.koselig å reise litt rundt.synd det skulle blåse å regne så fælt,men jeg kommer innom på besøk til dere ved senere anledning.flott tiltak.
        Terje syvertsen
        www.ModumModellSportklubb.com
        3dhs edge mintor 38
        C-arf edge dle 111 v3.
        C-ARF extra 330l da 100.

        Comment


        • #49
          Takker for at jeg ble bedt jeg også Synd dere fikk så dårlig vær når det en prøver å lage til litt. Men vi fikk da treftes

          Noen har ikke de helt store sperrene heller om det blåser litt

          Syver fikk tilfredstilt lysta på "trainer" også, tøft av Anders å låne bort "Dorris" på en dag som i dag
          Attached Files
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • #50
            Takk for i dag Synd at været ble som det ble. Noen av dere kjørte jo et stykke

            Ligger det forresten noen bilder på forumet av min forhenværende sbach etter rep?
            Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

            Comment


            • #51
              Rakk ikke bort, sitter jammen meg på kontoret og peser.. Men det har jo ikke vært så fint her i Oslo idag heller, så kanskje liksegodt. Fine bilder av en hengende stor sak der, tøft!

              Du mener denne? KK fikset den veldig fint opp, jeg har bare ryddet litt opp i den, ny throttle servo, samt fjernet cockpit gulv og pusset litt her og der. Blir artig å teste lillebror, tipper det blir re-maiden til Hucken, dvs. min - KK testet den tidligere. Mangler bare noen Hitec HV servoer, samt ny Xoar prop, som dukker opp om en ukes tid tipper jeg.

              Click image for larger version

Name:	Rune_turning 018.jpg
Views:	1
Size:	175.5 KB
ID:	579131Click image for larger version

Name:	Rune_turning 019.jpg
Views:	1
Size:	162.3 KB
ID:	579132Click image for larger version

Name:	Rune_turning 015.jpg
Views:	1
Size:	109.9 KB
ID:	579133
              Last edited by alflovvold; 28-05-11, 18:03.
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #52
                Tusen takk for i dag alle mann. Gøy så lenge det varte Er ikke helt slaget, skulle gjerne snakket mere med andre der også. Beklager om jeg virket litt bortreist . Blir lagt inn for oprasjon rett over helga(kjenner at jeg trenger det nå) så dette var siste flyturene mine før huck'n.
                Last edited by anders e; 28-05-11, 19:18.

                Comment


                • #53
                  Lykke til Anders! Det ordner seg nok. Vi sees på Le Huck!
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #54
                    Noen flere bilder fra i dag:
                    Attached Files
                    Condor modellflyklubb (Vestfold / Re kommune)

                    Comment

                    Working...
                    X