Unconfigured Ad

Collapse

Velkommen til Holmen huckfest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest

#121 Unapproved
    Vi har bussen med et voldsomt anlegg. Skulle holde det? Eller?

Comment

• Ruduz
      • Jul 2005
      • 847

Originally posted by anders e
      Vi har bussen med et voldsomt anlegg. Skulle holde det? Eller?
      Hehe.. den russebussen har jeg fått med meg Tenkte mer på om muligheten for å koble på en ipod(sang til flyprogram) til det anlegget, men det er nok ikke noe problem! men kanskje lurt å ha med seg en kabel.
      All you need is love

Comment

• Guest

#123 Unapproved
        Tja, regner med at det skulle gå. Men ipod er for nerder
        Regner med at du kan kopple deg på. Kremt..........dette er ingen russebuss. Nå ble jeg fornærmet. En eventbuss takk

Comment

• alflovvold
          • Sep 2009
          • 5527

Hehe supert!

Regner med jeg har min 30cc Sbach klar til treffet også, blir artig å teste den ut kontra 50cc.

Ruduz - tar du med Pilot Yaken? Litt fristet til å gå for den om jeg skulle testet ut 100cc klassen nemlig!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• arhennie
            • Mar 2008
            • 4316

Originally posted by Ruduz
            Hehe.. den russebussen har jeg fått med meg Tenkte mer på om muligheten for å koble på en ipod(sang til flyprogram) til det anlegget, men det er nok ikke noe problem! men kanskje lurt å ha med seg en kabel.
            Ikke tenk på det. Vi har en slepebrøler på stripa og vi har skaffet Vikingarnas Kramgoda låtar 1 - 19, så det blir nok tøff musikk å fly til

arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

Comment

• alflovvold
              • Sep 2009
              • 5527

Haha fryktet nemlig de kommer ja! Hehe er jo artig det og..

Comment

• Ruduz
                • Jul 2005
                • 847

Originally posted by arhennie
                Ikke tenk på det. Vi har en slepebrøler på stripa og vi har skaffet Vikingarnas Kramgoda låtar 1 - 19, så det blir nok tøff musikk å fly til

Det var da enda godt
                All you need is love

Comment

• alflovvold
                  • Sep 2009
                  • 5527

Ruduz - tar du med Pilot Yaken?

Comment

• Ruduz
                    • Jul 2005
                    • 847

Originally posted by alflovvold
                    Ruduz - tar du med Pilot Yaken?
                    Har ikke hatt maiden med den, er ikke helt ferdig heller grunnet eksamenskjør. Mangler bare bare å programmere inn servoene samt mekke nippler til pottene så er den klar. Regner med den blir med så sant den flyr
                    All you need is love

Comment

• arhennie
                      • Mar 2008
                      • 4316

Det var da enda godt
                      Det var vel bare kødd ja, men har du Vikingarna så ta med så kan dere skåle til det i bussen. (Om ikke Anders har hele samlinga da?)
                      Ellers tror jeg guttungen har noe øreplugger som passer iPod'en din. Du kan låne de så kan du fly til musikk alt du orker he-he
                      arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

Comment

• Ruduz
                        • Jul 2005
                        • 847

Det var vel bare kødd ja, men har du Vikingarna så ta med så kan dere skåle til det i bussen. (Om ikke Anders har hele samlinga da?)
                        Ellers tror jeg guttungen har noe øreplugger som passer iPod'en din. Du kan låne de så kan du fly til musikk alt du orker he-he
                        Hehe finnes alltid en løsning på alt
                        All you need is love

Comment

• Tertitten
                          • Dec 2007
                          • 3014

Har ikke hatt maiden med den, er ikke helt ferdig heller grunnet eksamenskjør. Mangler bare bare å programmere inn servoene samt mekke nippler til pottene så er den klar. Regner med den blir med så sant den flyr
                          Du tar med den!!!!! Nå har du sagt hvor lite som gjenstår, og det rekker du.
                          Jeg har igjen å montere motor, trottelservo, canistere + litt enkel innkjøring, og jeg har plan om å rekke det. Da må du rekke å justere litt Du får teste om den flyr på Holmen. Artig med flere som har maiden.

Begyner å ha trua på at jeg har Sbacen klar nå,Anders
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

Comment

• trowin
                            • Nov 2009
                            • 1100

Hva f....? Ikke Ole Ivars?? Da må jeg ta med samlingen min...
                            Trond Winger, søndagsflyger

EG MX2 106"
                            Ultimate 71"/DLE55
                            GB Yak55 2.2M/DLE55

Comment

• Ruduz
                              • Jul 2005
                              • 847

Originally posted by Tertitten
                              Jeg har igjen å montere motor, trottelservo, canistere + litt enkel innkjøring, og jeg har plan om å rekke det. Da må du rekke å justere litt Du får teste om den flyr på Holmen. Artig med flere som har maiden.

Haha.. skulle ikke sagt det gitt Neida den flyr sikkert. Og blir den ikke ferdig, får den flys som den er si!

Blir fett å se beistet ditt og!! Får du testa den før ThamodÆllflyparty, eller tenkte du på maiden der?
                              All you need is love

Comment

• Guest

#135 Unapproved
                                Originally posted by Tertitten

Så bra. Dette har jeg trua på nå

Comment

Working...