Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Løten modellflyklubb inviterer til åpen dag på Gålås modellflyplass.
Takk for ett veldig hyggelig treff folkens! Godt at dere hadde det bra hos oss
Bilder og filmer kommer etterhvert, men nå er jeg sliiiiten....
Ble da kræsj på meg til slutt i dag, bensintomt i hover var ikke noe lurt... 1 stk. Sukhoi snart på arbeidsbenken...
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Jeg må og få takke for en flott dag på Gålås. Storkoste meg i sola.
Kenolang, bensintom er ikke gyldig kræsj. Du satset for lite i dag (Not, he-he)
Nei, det gikk vilt for seg på slutten før jeg dro når den lokale harde kjerne holdt på som værst
Føyer meg inn i rekkene og takker for en fin dag med mye bra folk!!,,, og maken til bra vær !! =)
Glemte nesten å ta bilder selv, men det ble da noen. Ikke den beste kvaliteten med laster de opp alikevel:
Attached Files
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkompositt
Storkoste meg i dag, supre forhold, og en helt SUVEREN holdning. Akkurat passe ikke-høytidlig.
Så, selv om min flyging står litt tilbake for de fleste, koste jeg meg voldsomt, og kommer mer enn gjerne igjen
Ble veldig lite film fra min side i dag, da å fly og filme samme dag for meg blir en ting for mye å tenke på...
Håper det var noen andre som tok seg av filmingen denne dagen...
Worldstar 40, OS FS-70II
30% Sebart Sukhoi 140, OS 140RX
33% Goldwing Raven 88", DLE 55
33% Extreme Flight Edge 540 88", DLE 55
33% Extreme Flight Yak 54 88", 3W 55XI
35%??(246.5cm vs) Hangar9 Extra 330L, MVVS 58IRS Prosport
47% Etreme Composite Edge 540T, 3W 240iB2TS
"Viss du må pælla tur kænnistær'n, fårr å spara vækt, har du fårr liten mottor"
"Ætt'no arti, dæ som itte kænn vara fali"
"Dæ skar dure å bromme, itte læta som ei symaskin"
"No gut's, NO glory"
Kanon !!!!!!! dag takk til alle sammen. Sola skiner og det er så godt som vinnstille helt perfekt.
ps Ander du må bestille Været på samme sted som Kenolang til neste huckfest !!!!!!!!
Ser ut som dere hadde en flott dag. Skulle gjerne vert der, men det ble en kjapp tur til Stokke for å hente nytt fly istede.
Får prøve neste andledning.
Ja da, det kommer snart bilder og film, laster opp nå
Takk til de som er raskere enn meg!
Sukhoien blir hel igjen den, trenger bare litt kozzzz....
Det ble aldri telt hvor mange vi var, men det var mange både publikum og piloter.
Takk igjen til alle dere som hjalp til å gjøre dette til en super dag!
Modellflyfolk er trivelige folk
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment