Unconfigured Ad
Collapse
Fagernes flyshow 2012
Collapse
X
-
Comment
-
Flotte bilder/film RunarS!
Det var jo en fin helg, med mye snakk, mye kø og noe flyging. Men veldig artig var det! Alltid hyggelig å hilse på kjentfolk, og bli kjent med nye.
Jeg var heldig å bli smittet av Ebola dagen før jeg skulle reise, så Paracet i hestepilleform ble min venn. Samt uante mengder nesespray og papir. Ugghh.. Isen gynga litt ekstra for å si det sånn.
Idag er senga min venn.
Mye artig å se på, har en times tid med stuff jeg tenkte å slenge sammen.
Hysterisk morsomt " samtidig jæv... stressende haha " å fly 4stk i god Huckfest-ånd! Artig var det å fly sammen med Håvard og Ronny også, fikk noen fine flatspins, ke-passes og tq-rolling tilsamans..
Synd Krillen ikke ble ferdig, men den er nok i lufta om en mnd. eller to håper jeg, god tid.
Og jo, jeg gleder meg til å stå støtt å fly på grass på Aurskog Høland treffet allerede.
Ps. DA60 my ass! Later til at tenningsanlegget har gått føyken, dohLast edited by alflovvold; 19-03-12, 09:46.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Comment
-
Og ja. GoPro-filmen har jeg også lyst til å se.Tom I. ArntsenComment
-
RunarS - du vet du må komme på ALLE treff nå videre utover året for å filme?! Dette var virkelig bra saker, takk! Artig å sette seg forann peisen med en kopp kaffe og ta en recap av helgen.
Knall!
Tøff heli-flyging, dyktig kar!
Og jo, om han gutten flyr fortsatt om et par-tre år så kommer han til å gruse oss alle sammen - så han fløy litt 3D på Søndagen, massevis av potensiale der ja!Last edited by alflovvold; 19-03-12, 22:29.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
-
Last edited by alflovvold; 20-03-12, 09:44.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment