Dessverre får jeg ikke anledning til å delta da det er svømmestevne for gutta denne helgen.
Unconfigured Ad
Collapse
Indoor Mossehallen 8 januar 2012
Collapse
X
-
-
Jeg og hele skokken tar oss en tur, på ferja nå! Spørs hvor mye jeg får flydd, men artig blir det nok alikevel!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Takk til alle som tok turen!
Ved grovtelling var det 38! betalende piloter og overkant av 100 besøkende.
Referat, bilder og resultat-lister kommer når jeg får hode over vann.
Velkommen igjen neste år!Comment
-
Fint treff! Smått hårete med den friflygingen, noooe kaos, slapp "billig" unna tross alt.
Artig å hilse på så mye hyggelige folk også, og takk til you-know-who-you-are-kompisen-til-Ola-Fremming-som-smatt-fra-hjernen-min-idet-jeg-skulle-skrive-dette for god hjelp til F3P-S-ish kursing/opplesing!
Med andre ord, jeg prøvde meg på noe jeg overhodet ikke hadde ambisjoner om å prøve idag, og det var faktisk veldig artig! Glemte riktignok hele skiten idet jeg tok av, så det endte opp i en slags grøtete, sjøsyk farse. Men det var overraskende artig! Jeg må huske på å ta et par valium før neste gang, lange, rette strekk uten en eller annen form for snapp, roll eller noe 3D ish er ikke helt typisk meg..
Med andre ord, det ble "jomfru" F3P-S-ish på meg idag. haha
Så takk for meg og mine, hele barnehagen var med idag.
Ps. Ble det noe film fra dagen? Spesiellt den dogfight-greia i slutten som jeg ikke fikk med meg..?Last edited by alflovvold; 08-01-12, 23:33.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Takk for bra arrangement! Kom endelig litt i gang,og det fristet til gjentagelse... Artig å se at "hjemmelagden" virka i konkurranse også! -også var det gull at flere hadde med unger,så poden hadde en knall-dag også... Mistet en Vrolet i mid-air,men hva annet kan man forvente med 23 fly i lufta samtidig... (føltes i alle fall sånn til tider. Talte ofte 8stk!)Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
MINST 28fly!! Hehe.. Var et bra vepsebol i hallen til tider ja!Last edited by alflovvold; 09-01-12, 00:27.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Det irriterte meg litt at ikke alle respekterte "maks fem fly reglen". Selvom de selv synes det er greit med ørten fly i lufta samtidig betyr det ikke at de som allerede flyr gjør det. Man måtte sjelden stå veldig lenge å vente på ledig plass, så det var ingen grunn til ikke å vente.Last edited by Kyrre; 09-01-12, 06:13.Comment
-
Takk for tilbakemeldingene folkens! Noe hårete med 5+++ i luften samtidig, synd folk ikke respekterte regelverket. Melder dette til stevneleder. Ved neste anledning så regner jeg med at vi kjører en kø-ordning for å få litt bedre kontroll og gjør det mer rettferdig.
Om flere har noe ris/ros/forslag så bare fyr løs!Last edited by spewster; 09-01-12, 12:42.Comment
-
-
Hva med å dele hallen/området i 2 slik som på f3p øvingen - samt da 2stk på hvert område? Da står man sikkert litt tettere så man kan kommunisere litt også - alternativt holde seg på venstre og høyre side av dette igjen.
Regner med de fleste klarer seg med mindre runder enn hele hallen!
Men artig var det alikevel, og litt krasj hører med imo.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment