Unconfigured Ad

Collapse

Akro/huck.....skal vi få til noe - Lunde i Telemark

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest

#1 Unapproved

Akro/huck.....skal vi få til noe - Lunde i Telemark

Hei gutter
    Det har vært en enorm etterspørsel etter huckfest i sommer. Jeg har ikke tatt noe grep om den saken ettersom jeg har hørt litt rykter om noen som ønsker å ordne dette. Vet også at Kenolang hadde planer om noe. Kan du bekrefte eller avkrefte Keno

Det er jo spådd en del bra vær fremover så kanskje vi skulle prøvd å fått til et treff i løpet av 2-3 uker mens det enda er varmt??
    Jeg kan eventuelt være behjelplig med noen premier og jungeltelegraf/innbydelse

Noen som tar på seg ansvaret? Hamargutta?.......eller noen andre??
    Trenger ikke være veldig godt planlagt. Piloter tar med mat/drikke og ordner overnatting selv, så har vi det sosialt og flyr myyyye.
  • Tertitten
    • Dec 2007
    • 3014

Skulle abselutt forsøkt å få til litt. Vi prøvde jo litt i ferietiden, men det ble litt laber respons og vanskelig å få ting til å passe inn for de fleste med 3 uker travle feridager, så det er kanskje litt enklere fremover nå, men det er jo en del treff fremover også, så ikke lett å finne ei fornuftig helg.
    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

Comment

• Caasberg
      • Oct 2006
      • 207

Møtte Odd (xxlrc) i Sandefjord i går og vi ble stående å prate litt... blant annet om et slikt treff.

Jeg har "fri" tilgang på Dagali flyplass, samt at kona jobber der. Jeg hadde faktiske tenkt å foreslå noe lignende selv, så om noen er interessert i en Dagalitur kan lokasjon ordnes ganske enkelt.

Hytter 2 km fra stripa med ok standard, og soveplass for 5-7 personer i hver. Bør være gode forhold for flyging fredag, lørdag og kanskje litt på søndag...?

Comment

• havard.j
        • Jan 2007
        • 974

Stemmer for hamargutta. Ikke så langt for oss i midtnorge Om fjorten dager hadde vært perfekt.
        EF 60" Edge. Torque.
        EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
        3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
        CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
        Multiplex FunCub XL on floats.
        Jeti DS-16

Comment

• xilian
          Chief Executive Officer
          • Feb 2009
          • 6522

Høres nesten dame/familievennlig ut? (altså at de kan være med)
          Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
            • Sep 2009
            • 5527

Nå er det jo treff i Lunde .25, flyshow på Jarlsberg .26 og Notodden i starten av Sept. for min del, men det hadde vært artig å "tøyseflydd" litt ilag med dere andre!

Snakket jo om å få til et minitreff i Andebu, men det er jo ikke å legge skjul på at det er små kår her! Hehe..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• Guest

#7 Unapproved
              Lunde, er det for alle da?? Mener det bare var for noen innbudte.

Comment

• alflovvold
                • Sep 2009
                • 5527

Hmm.. trodde da ikke det? Kan dobbeltsjekke!

Comment

• alflovvold
                  • Sep 2009
                  • 5527

Neida, det er bare å dukke opp for de som vil! Nome den .25 altså, flott anlegg der med hyggelige, jordnære folk.

Dere får poste da om det skulle bli noe treff utover!

Comment

• Sniper
                    • Nov 2005
                    • 1386

GPS kordinater til Lunde
                    LON 09.08.24 E
                    LAT 59.17.48 N

Hyggelig om så mange som mulig tok turen. Vi holder på med forberedelsene nå. Stripa er lang nok for absolutt alt av modell, og ligger parallellt med fullsize-seilflystripe. Siden fullsize-gjengen skal av gårde denne dagen ligger det an til å virkelig kunne utfolde seg. Vi har til og med ordnet en egen buskekutter (yours truly) slik at Alf kan gå helt DownOntheDeck

Dette er fra i fjor, hvor vi trommet sammen på kort varsel:

Notodden 2011

Ta turen Anders!
                    Last edited by Sniper; 14-08-12, 11:43.
                    Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• Guest

#11 Unapproved
                      Ja jeg kommer
                      Fikk en hyggelig telefon nå, så det er bare jeg som har misforstått. Beklager det

Comment

• Guest

#12 Unapproved
                        Originally posted by alflovvold
                        Neida, det er bare å dukke opp for de som vil! Nome den .25 altså, flott anlegg der med hyggelige, jordnære folk.

Dere får poste da om det skulle bli noe treff utover!
                        Spørs om det er noe vitts med et treff til. Jeg har troen på dette i Nome. Gleder meg

Comment

• alflovvold
                          • Sep 2009
                          • 5527

Originally posted by Sniper
                          Vi har til og med ordnet en egen buskekutter (yours truly) slik at Alf kan gå helt DownOntheDeck
                          Haha "bitchinga" mi fra ifjor rakk frem altså?

Men så bra, var knallhyggelig ifjor, gleder meg! Håper masse folk tar turen, som sagt knallsted og bra folk.

Ellers er jo dette en slager fra ifjor -

Comment

• Tertitten
                            • Dec 2007
                            • 3014

Vi har ofisiell åpning av stripa i Lier 25/8, så da passer det ikke for noen enkelte vertfall. Men ikke lett å få det til å passe for alle
                            Terje Egeberg
                            "Opp ska det og det får bare virke"

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

Comment

• Raptor
                              • Sep 2003
                              • 837

Lunde modellflyklubb arrangerer treff den 25. august 2012

Click image for larger version

Name:	Dsc_0045.jpg
Views:	1
Size:	94.1 KB
ID:	591309Click image for larger version

Name:	_DSC0035-001.jpg
Size:	96.8 KB
ID:	591310Click image for larger version

Name:	CIMG2955-001.jpg
Size:	49.0 KB
ID:	591311
                              Treffet er i utgangspunktet åpent for alle. Facebook ideologien har gjort det slik at det er allerede knytt relasjoner til invitasjoner gjennom den kanalen, men som sagt det påpekes at det ikke er for spesiellt inviterte - men for alle. En ringerunde har gjort det at vi også måtte gå utenom de vi ikke fant på fb. Evt. spørsmål kan rettes til meg på telefon: 91573921 eller email: roleirro@online.no Fint også å føye til om du/dere kommer. I fjor var dette en suksess da vi ville arrangere et minitreff. På en drøy uke hadde jungeltelegrafen jobbet og vi hadde 35-40 fly av stort og smått med over 20 piloter. En kan lese mer om fjorårets treff her: Notodden 2011 (NB:Link viser treff i fjor mm. men viser riktig vei selv om det står Notodden 2011) Lunde modellflyklubbs Airfield er vel et av østlandets beste områder som ligger parallellt med Nome Flyklubbs fullsize seilflystripe. Modellflyplassen måler 200x30 meter. Banen er helt vannrett og vanligvis helt tørr. Ut og innflyvning er åpen og oversiktlig.. Ofte sees jo bare modellflygere her inne eller som en skygge på diverse forum, men det er jo artig å møtes, ikke bare fly men også å hilse og prate med hverandre. Det sosiale verdsettes iallfall av meg m.fl. meget høyt. Treffet blir behørig dekket i MI og flere aviser.

Det henstilles til at evt. spørsmål sendes meg pr. email eller ringes da jeg ikke er så ofte her inne. "Sniper" her inne kan også kontaktes da vi koordinerer mye av dette sammen.

GPS kordinater til Lunde: LON 09.08.24 E - LAT 59.17.48 N
                              Last edited by Raptor; 14-08-12, 21:38.
                              Mvh.
                              Rolv Leirro

Comment

Working...