Unconfigured Ad
Collapse
Fagernes 2013 15-17 mars
Collapse
X
-
-
Comment
-
Comment
-
Du ser det på bildene hvor langt det er å gå. To store parkeringsplasser er brøytet med tilkomst rett i depoet.
Jo Grini
Valdres Flyklubb modellComment
-
-
Alt ferdig ladet.. bære ut i hengern i morgen kveld.. drar opp over så fort jobben lar meg da på fredagen.. reisefeber..syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
-
Fagernes 2013 15-17 mars
Pakket her også.. må enten hive ut seter idag, eller låne henger - som muuuligens er stor nok!
Lurer på å ta med begge, eller kanskje bare 40%.. Litt begrenset hvor mye flyging det blir med kø, slarving og mye annet fint å se på - strengt tatt.
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Og for dere som sitter på jobb i morgen er det satt opp webcam som blir oppdatert hvert 10min
Webcam « Valdres Flyklubb modell
Websiden (trykk flyshow i venstre hjørne) blir også oppdatert underveis Valdres Flyklubb modell
Jo Grini
Comment
-
Du også..?! Vært "syk" de siste 2årene, bestandig bra timing..
Ordner seg med paracette og frisk luft!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Fagernes 2013 15-17 mars
Eg og frua tar oss ein tur laurdag/søndag, og tek med eit lass med kamera/videoutstyr. Reknar med at det ikkje blir vanskeleg å fylle opp minnekorta...Runar Sandnes
Medlem i Gloppen modellflyklubb
------
Constantly fighting gravity
Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7Comment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment