Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Som en av Paven's disipler og pådrivere for vårt årlige treff takker jeg dere alle så mye for oppmøtet. Vi i klubben her ute syns det er utrolig moro å arrangere dette treffet. Det var mye knallbra flyving og mye moro også i år, til tross for elendig vær. Håper vi alle sees igjen neste år!
Takk for et flott treff. Til tross været var ikke helt med oss. Men det ble mye flyging for det.
Kjenner jeg er litt sliten i kroppen enda, og latter musklene fikk kjørt seg i helga.
Mye bra flyging som ble vist frem i løpet av helga også. Hyggelig at folk møtte opp selv om det blåste og regnet litt.
Er det noen som filmet natt flyvningen i løpet av helga?
Høhøhø der var den ja! Det mest artige var jo nettopp å fly 48" sammen med Simen å stunte litt i temmelig grov vind. Ble noen turer det gitt! Prøvde oss på noe formasjons øvelser i ny og ne med varierende resultat, men artig var det!
Vi har egentlig ganske lik flystil, så vi får prøve en annen gang i litt roligere vær hehe..
Tror nok grunnen til at Ultimaten til Roy gikk til helvete var at Hangar-9 har gjort en elendig jobb med bygginga. Stod ved siden av Roy når han fløy, Han hadde halv gass når han fløy. Motoren var en 3W 150 Standar med en 32x10 prop.
Den skal ikke få få flutter av den grunn.
Jeg fløy jo med med min ultimate med Turbin i understellet. Få full gass på motor og turbin. Både oppover og rett fram og i stup.
Var ikke tegn til flutter i min.
Når vi så på vraket når det lå på jordet, så hadde den delt seg i lim skjøtene. Og man kunne pelle ut spant av vinger og kropp. og da falt limet av, og man trengte ikke og bruke krefter en gang. For og få noe til og løsne.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment