Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tragisk slutt for Notodden's første dag

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ser av noen av innleggene at vedkommende som ble tatt var ett ekskludert medlem av en modellflyklubb. Tyder på at vedkommende har gjort noe i klubbsammenheng som ikke har blitt tolerert, idiotflyving, ikke sjekket ut frekvenser, brudd på andre sikkerhetsbestemmelser.

    Det vil vel alltid være noen dårlige tapere som må hevne seg på et nivå som hører hjemme i en barnehage.

    Om vedkommende ikke blir straffet av domstol/påtalemyndighet bør vel kanskje modellflymiljøet gå til sivilt søksmål med krav om betydelig erstatning, modellenens verdi + byggetid og tort og svie.

    Dette er vel noe som de sentrale medlemmer i organisert modellflymiljø bør gripe fatt i eller så får vi starte en kronerulling til sivilt søksmål/advokat for å statuere et eksempel.

    Min dypeste medfølelse til de som mistet modeller på showet.

    Espen
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #77
      Det var så vidt jeg forstod penger det som var problemet (den lokale klubben gikk inn i NAK og kontigenten steg med 500 kr til 680 kr).
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment


      • #78
        Hvis joo kommer med noen kommentarer om dette hadde det vært gull, han jobber nemlig med disse sys. hver dag

        PS! Tar jeg ikke helt feil, mener han at dette utstyret ikke har skyld.
        Det viste seg jo i ettertid det.
        At noen jammet signalene, var vel kanskje for dramatisk til å tro på i første rekke.
        -/-- --\\-

        Jon @

        Comment


        • #79
          jaja

          Som sagt denne stakkaren kunne jo betalt årsavgiften i flere hundre år i stedet. Han skal tas hardt, domstol elelr ikke. Har fått vite av en på Notodden at utstyret hans er sjekket og er spesielt egnet får å ødelegge får våre frekvenser. Han skal tas,,,, og få betale hvert øre.. Alle min tanker til SAP som mistet sine kjære Eurosport, men som en ordentlig kar gir han seg ikke og er i full hang igjen
          Lars Norberg

          Comment


          • #80
            Re: jaja

            Originally posted by larsjnorberg
            Som sagt denne stakkaren kunne jo betalt årsavgiften i flere hundre år i stedet. Han skal tas hardt, domstol elelr ikke.
            Nå skal man være litt forsiktig med hva man sier. Dette er formulert som en offentlig trussel, og passer seg vel egentlig ikke her Lars. Nå skal saken opp i retten, og føres saken riktig og bevisene er bra, tar nok systemet "var på han"

            Comment


            • #81
              Forumtråden har blitt stengt.

              Comment

              Working...
              X