Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Denne synest jeg tok kaka .
Tok en halv time før jeg fikk igjen pusten etter latterkrampa.
skal vel egentlig være glad at han ikke kom lengre ,kunne vel like gjerne truffet en bil .
Denne synest jeg tok kaka .
Tok en halv time før jeg fikk igjen pusten etter latterkrampa.
skal vel egentlig være glad at han ikke kom lengre ,kunne vel like gjerne truffet en bil .
Videoen i første posten er fra rett utenfor Bergen landsfengsel.
Her har det vært flydd i mange, mange år, og det har vel stort sett gått bra.
Hvis kameramannen hadde filmet litegrann til høyre hadde man kunnet sett en SVÆR åpen plass. (fotball gressbane, + jordene til en bondegård)
Denne lille veien som man så her ble vel ofte brukt til å lette fra når gresset var for høyt.
PS. Skal sies at det i disse dager er blitt flyforbud på denne plassen, ifølge fengselsbetjentene i hvertfall.
Sitter man med høyderoret i magen når man tar av skjer dette.
Og Torbjørn..... er det dette du mener?...... HERREGUD! man kan vel ikke fly på en gangvei rett ved siden av en traffikert riksvei!........
Nei kan vel ikke si at jeg synes dette er en OK måte å utøve hobbyen på. Er bare litt smålei av at hver gang en slik video blir lagt ut her ender det med en diskusjon som tar av så til de grader at det blir helt latterlig.
DET er det jeg mener med mitt utsagn.
Personlig ville jeg aldri turt å fly derifra. Hverken på det nivået jeg er nå. Eller hvilket nivå jeg en dag må kunne nå. Nesten makeløst tankeløst spør du meg
PS. Skal sies at det i disse dager er blitt flyforbud på denne plassen, ifølge fengselsbetjentene i hvertfall.
I disse dager?
Det har vert flyforbud på "Haukåsmarka" siden 2003/2004 eller noe deromkring. Det var vert mange grunner til det. Hovding IL har nektet folk å fly pga fotballbanen (vaktmeseren har jaget folk en haug med ganger), fengselet har påstått at det har blitt dumpet ting innenfor murene fra modellfly (hvilket jeg tviler på) og har forbydd flyging der, og ornitologene har forbudt flyging der i hekketiden til vipene....
Kort sagt - det har vert flyforbud der ute lenge, men det er ingen som bryr seg, og snart har vel "klagerne" gitt opp....
Bergen Modellflyklubb informerte alle medlemmer om dette flyforbudet når det ble iverksatt og det er ikke et flysted for BMFK (det var det før forbudet). All flyging der ute er såkalt "uorganisert".
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment