Unconfigured Ad

Collapse

Skikkelig uflaks

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • larscato
    • Feb 2004
    • 291

noen som har studert de to bildene?
    Jeg gjorde det nå og tror ikke at de er helt ekte.Ser liksom ut som det er rimelig tillaga...
    Align T-Rex 700
    Align T-Rex 250
    Hangar 9 Sundowner
    Hangar 9 Spitfire mkII,Saito FA100
    Dynam Extra 330
    Vmar Easy 3d,TT pro 46
    ARC Cessna Cardinal
    Hacker Arrow 3d (ikke ferdigbygd)
    CMPro Giles 202 140size,Roto 35vi
    GreatPlanes P40 Warhawk (os25LA)

ǝʌısuǝdxǝ sı dn puɐ dn sı uʍop ''''pǝʇɹǝʌuı puɐ ʍo1 buıʎ1ɟ uǝɥʍ

Comment

• spitmk16
      • Oct 2005
      • 1367

En annen sak som ikke blir diskutert her er følgende. RC fly er ordnet under NAK (Norsk Aero Klubb), og regulativet for nødlanding så står det at flyger har ansvar for at landingsted er fri for ferdsel. Dvs at når man lander på vei eller andre steder så har flygeren ansvaret, selv om det er nødlanding.
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• Olei
        • Nov 2003
        • 139

Originally posted by Shrek
        Inntil videre er trådstarter bevist å være en suppegjøk som har prøvd å bruke et par bilder for å dikte opp en fin historie med tanke på å sette igang århundrets krangletråd på forumet

Det at han ikke kan komme med mer detaljer om hendelsesforøpet støtter denne teorien.
        Veeel, dersom du har rett i dine antagelser så er det jo hyggelig å konstatere at han ikke klarte å sette i gang en krangletråd, ikke sant ?

Originally posted by larscato
        noen som har studert de to bildene?
        Jeg gjorde det nå og tror ikke at de er helt ekte.Ser liksom ut som det er rimelig tillaga... .
        Jeg nevner det såvidt i en tidligere post i denne tråden .

Mvh. Olav E.

Comment

• Mr Shrimp
          • Jun 2008
          • 66

merkelig dette her, når man åpner bildene i ny fane, ser man tydelig at det ene bildet er bedre grafikk på enn det andre viss det ikke er noe helt spesielt annet som gjør at siden på bilen ser så prikkete ut

minner stygt om noen som har åpnet det i MS paint og lagret det igjen som igjen tyder på manipulering

*takker dere som har sett dette før meg
          The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch

Lama v3 (julegave til far)
          T-rex 450s

Spectrum DX7

Realflight G4.5 - snart

Comment

• william123
            • May 2005
            • 2330

Originally posted by Mr Shrimp
            merkelig dette her, når man åpner bildene i ny fane, ser man tydelig at det ene bildet er bedre grafikk på enn det andre viss det ikke er noe helt spesielt annet som gjør at siden på bilen ser så prikkete ut

minner stygt om noen som har åpnet det i MS paint og lagret det igjen som igjen tyder på manipulering

*takker dere som har sett dette før meg
            Enig med deg!

Det finnes ikke et fnugg av skade inne ved vingeroten på høyrevingen, så den er nok enten lagt til før bildet ble tatt, eller photoshoppet inn i bildet. Artig at trådstarter tror at vi smarte forumbrukere, som alle er medlem av havarikommisjonen, ikke skulle oppdage dette!

Et par ting til ved bildene: Hvis man ser på det første bildet ser man at venstrehjulene mest sannsynligvis står på gress. Det ville heller ikke vært gress der hvor høyrehjulene står, og det ville nok ha vært mer tydelige hjulspor i grusen. For meg ser det faktisk ut som bilen står på en parkeringsplass.

Synes også at det er rart av stabben knekker, og sideroret hopper av hengslene fordi den blir kjørt over av en bil. Dette ville heller ikke ha skjedd hvis landingen var sånn noenlunde ok. Farten på bilen har ikke vært rare greiene siden bilen har klart å stoppe midt på flyet (nevnt tidligere), ergo burde skaden bare bli der hvor hjulet traff!

Må vel også innrømme at jeg ikke studerte bildene før dette ble belyst av Olei i en tidligere post
            Last edited by william123; 22-07-08, 20:59.
            William Jul Ringkjøb
            Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• obelix
              • Mar 2004
              • 471

UTROLIG rar tråd ler meg ihel......
              selv sliter jeg med å få spiriten opp til å fortsette byggingen av mine prosjeter!!! interesant?

ps: sjekk skygger på bildene
              Last edited by obelix; 07-08-08, 23:38.
              Oi en perfekt landing

Comment

Working...