Announcement

Collapse
No announcement yet.

1 År Med FPV På 4 Minutter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Litespeed View Post
    Knallfine videoer... med FPV så kan man utnytte hele kanten bortover og dra på tur i fjellet..
    Tror FPV kommer til å ta litt av ja....
    Helt ening - fikk et kick av disse som nesten fikk meg til å starte opp med Hanggliding igjen

    Utrolig deilig følelse når han ligger og soarer rett over bakken bortover på hanget...
    Last edited by Quadrocopter; 18-01-09, 16:19.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Soarer View Post
      Nå som du har gitt svar på hva som skal til for å gjøre det vi ser på videone dine, er det en sjanse for at menigmann kan mekke ihop det utstyret som trengs, eller er det nødvendig med kunnskap på sidelinja? Det er liksom bufferen her da..
      TIPS!
      Første gang du flyr fpv, fly med ein lcd sjerm i fanget, så kan du sjå visuellt og sjerm
      samtidig.
      Fly ikkje langt vekk.
      Land visuellt.

      Det tar litt tid før du vert vane med det.
      Briller er ok når du har fått litt erfaring.

      DU VERT GARANTERT HEKKTA!!!!!
      FPV-DUDE

      Comment


      • #33
        Originally posted by Quadrocopter View Post
        Helt ening - fikk et kick av disse som nesten fikk meg til å starte opp med Hang Gliding igjen

        Utrolig deilig følelse når han ligger og soarer rett over bakken bortover på hanget...
        Jøss har du drevet med Hanggliding du og, trodde det bare var Soarer som hadde bakgrunn som HG pilot her på forumet... Selv har jeg flydd nesten aktivt i 20 år...
        artig
        Last edited by Litespeed; 18-01-09, 14:22. Reason: stavefeil
        Øyvind

        www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

        Comment


        • #34
          Snublet over denne - en liten "ett eller annet foam" predator som til og med har "lomme" for kamera - enklere UAV mulighet finnes ikke
          Last edited by Quadrocopter; 18-01-09, 14:34.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Litespeed View Post
            Jøss har du drevet med Hanggliding du og, trodde det bare var Soarer som hadde bakgrunn som HG pilot her på forumet... Selv har jeg flydd nesten aktivt i 20 år...
            artig
            Fløy fra 82 og frem til begynnelsen av 90'tallet i Kongsberg og Oslo.
            Sluttet når det ble for mye av "se Norge med Hangglider på taket" - for mye bakvind i dette landet
            Last edited by Quadrocopter; 18-01-09, 14:27.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Quadrocopter View Post
              Snublet over denne - en liten "ett eller annet foam" predator som til og med har "lomme" for kamera - enklere UAV mulighet finnes ikke
              har du ein link???????
              FPV-DUDE

              Comment


              • #37
                Originally posted by Quadrocopter View Post
                Fløy fra 82 og frem til begynnelsen av 90'tallet i Kongsberg og Oslo.
                Sluttet når det ble for mye av "se Norge med Hangglider på taket" - for mye bakvind i dette landet
                Har selv flydd Hg ifra 87 til og med 07 så tok jeg pause men kjenner det klør på ryggen ja, men tar noen kose turer på sommeren da med lånt glider bare for å holde det litt vedlike...
                Husker jeg fløy med halve Kongsbergklubben i 93 var det vel, ifra under hoppkanten på
                Vikersundbakken i April, rett i en boble , alle skrudde seg opp til en 800-900m ,lå å kosa oss høyt over Vikersund. Nei nå begynte d å klø gitt.....

                Ble litt Off Topic her nå men d for våge seg...
                Øyvind

                www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Rally-Kåre View Post
                  har du ein link???????
                  Snakker om bananfingre - alt for tidlig på en søndag (har bygget i hele natt)

                  Meldingen min er rettet opp med riktig link eller bruk denne

                  Comment

                  Working...
                  X