Announcement

Collapse
No announcement yet.

FPV Leiteaksjon 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by runjoh View Post
    Alle FPV venner.... Hallo..
    Personlig har jeg hatt en veldig fin opplevelse av Rally Kåre sitt engasjement, men føler for en liten felles innsats blant oss som har hatt en stor glede av å følge med på progresjonen til Rally kåre og hans pioneer innsats når det gjelder FPV og all glede og ikke minst inspirasjon på dette området.
    <snip>

    Jeg henger meg på ideen til runjoh. Det er veldig interessant å følge med på flyturene til Rally-Kåre, og hvilke sprø påfunn han kommer opp med. Stor inspirasjonskilde for andre.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Ferry View Post
      <snip>

      Jeg henger meg på ideen til runjoh. Det er veldig interessant å følge med på flyturene til Rally-Kåre, og hvilke sprø påfunn han kommer opp med. Stor inspirasjonskilde for andre.
      Eg må berre bøya meg i "støvet" (snøen) for at dekan synest at eg lagar interisange
      videoar og påfunn
      EG vill i denne samanheng seia at eit nytt FPV-stunt er i startgropa, og om dette vert
      velukka, så kjem eg til å "TOPPA HEEEILE DRITEN"

      FØLG MED I SEINARE EPISODAR FRA MEG!!!!!!

      Eg TAKKAR for dei bidraga som eg har motatt, og desse går til forskning..............FPV 10mw

      PS! Eg har no kjøpt meg 2.4ghz 10mw videosendar, som er LOVLEG!!!!! dette vert testa ut i nær framtid.
      Last edited by Rally-Kåre; 17-02-09, 15:08.
      FPV-DUDE

      Comment


      • #18
        BRA. Vi gleder oss. Er det lenge til noe er på gang?

        Comment


        • #19
          Originally posted by arvid View Post
          BRA. Vi gleder oss. Er det lenge til noe er på gang?
          allt kjem an på VÆRET!
          FPV-DUDE

          Comment


          • #20
            har slengt meg på dette "prosjektet" eg og.så driv å pussler og tenker ut litt mekaniske detaljer til turen,som blir i nærmeste framtid.tviler på att noen har gjort akkurat dette før så får dere bare vente å se hva som skjer
            Alt som kan fjernstyres.
            ---------------------------------------------
            The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
            Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
            Steinar Kvarme.

            Comment


            • #21
              spennende.

              Comment


              • #22
                Originally posted by elektrodude View Post
                har slengt meg på dette "prosjektet" eg og.så driv å pussler og tenker ut litt mekaniske detaljer til turen,som blir i nærmeste framtid.tviler på att noen har gjort akkurat dette før så får dere bare vente å se hva som skjer
                HHHHIIIIIIIIIHHHHAAAAAAAAA!
                Vert moro om dette funkar, som me ønskar
                FPV-DUDE

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Rally-Kåre View Post
                  Eg må berre bøya meg i "støvet" (snøen) for at dekan synest at eg lagar interisange
                  videoar og påfunn
                  God bilet kvalitet lønnar seg! Synd med flyet ditt men det dukkar
                  vel opp til våren. Rekn med at det meste er ødelagt av fukt

                  Kræsja i våt snø sjølv her ein dag motoren/ESC'n kortslutta ...
                  men etter å ha tørka opp så virka det att.

                  Gidd ikkje fly meir i våt snø med front montert motor berre trøbbel.
                  Tørr snø/skare går greit berre å blåse vekk det som måtte ha havna
                  i motoren.

                  Odd H.

                  Comment

                  Working...
                  X