Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opp som en skinnfell i fåreklær Ned som en skadeskutt bjørn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Har vurdert en del alternitive byggematerialer. Har kommet frem til at mitt neste flyprosjekt skal bygges av murstein og ikke av balsa..
    Hans P Førde

    Comment


    • #32
      Ja.. Fallskjermjegerne til det svenske forsvaret har iallefall gått over fra hjem til lue, av den enkle grunnen at lua ikke knuses ved fall....

      Comment


      • #33
        Hadde en i klubben som også hadde en Hitech eclipse nybegunda. Uten noen som helst forvarsel, reverserte alle servoer seg. Tenkte bare siden at siden du trotlet ned, og at modellen ga full gass, at jeg skulle nevne det..
        Hans-Marius

        Arising Star
        Lo-Boy
        Ekstra 300
        Hellcat
        3D Spirit
        Raptor 60

        Comment


        • #34
          Det er uheldigvis slikt som skjer av og til... i fjor vinter reverserte trimmen seg på den flyvende gressklipperen min, og jeg oppdaget ikke hva som var feil før det var for sent.
          Jeg har bestmt meg og skifter merke.
          Problemet er bare å finne ut hvilken radio som gir mest for pengene.
          Tor Helseth
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment


          • #35
            Jeg investerte i en JR Pcm 9x2 etter å ha hatt en Hitech, og er meget godt fornøyd med den. Har de fleste funksjoner som jeg har behov for både på fly og helikoptersiden. Kan ikke si at den er den beste, da jeg ikke har noen å sammenligne med.. Lykke til med valget.
            Hans-Marius

            Arising Star
            Lo-Boy
            Ekstra 300
            Hellcat
            3D Spirit
            Raptor 60

            Comment


            • #36
              Må innrømme at jeg begynner å helle imot å skifte ut Eclipsen min selv. Samt 4 av 5 servoer i heliet.

              For de som lurer på hvorfor jeg vurderer å skifte ut eclipsen, er det bare å lese her.

              Kommer nok til å fly Eclipsen til jeg har råd til å skifte den ut med enten en 9Csuper, eller en 9xII. Har manualene til begge, og 9C'en virker mer "logisk", spesiellt med tanke på at den skal "parres" med gv1 og 401/9254. Som servoer vurderer jeg 3x9252 og 1x9254 (throttle). Disse skal erstatte 3x HS475HB, og 1xHS325HB. Heliet er en Raptor50v2.

              Joo: Er de servoene du også er uvenner med av arten som delenummeret starter med "HS-"?

              //Svein
              Med forbehold om dårlige dager:

              Svein Skogen

              Comment


              • #37
                @sskogen, slutt å tulle rundt med senderen, og se å få den på service fortere enn svint. Det der er garantert ikke som det skal være. La gutta med utsyret få sjekke den og kalibrere den. Opplevde foresten endel merklige problemer med min gamle Prism 7X, der potmeterene til trimmene løsnet. Uansett, det er ikke forsvarligt å fortsette å fly med utstyr som er skadet.
                Gert Hildrestrand.
                Limets Venner.
                Valdres Flyklubb Modell

                Famous last words? Hey watch this!

                Comment

                Working...
                X