Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva gjør du 8 til 4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg er en jypling på 34 år med frue, Marianne, og en herlig sønn på 2 år, Nicolay.

    Har vært i bilmiljøene noen år og drevet med en annen form for guttemoro, bilstyling, men har lagt dette på hylla nå. Er også veldig interessert i foto, noe som er en hobby jeg har lyst til å forfølge ved siden av modellfly.

    Jeg har forøvrig hatt til hensikt å starte med modellfly siden jeg var 13-14 år gammel, men pga stadig endrede interesseområder har jeg ikke fått ut fingern ennå. Har bygget noen fly oppigjennom, men de har vært solgt unna igjen. Tåpelig. Har kjøpt et el.seilfly nå da, håper å komme i gang med det snart, må bare få det ferdig først. Ellers jobber jeg for tiden som truckfører hos Jøtul AS her på Kråkerøy, en i overkant hektisk jobb som jeg ser for meg å bytte ut med noe annet i relativt nær fremtid.

    For fremtiden håper jeg å kunne bli god nok til å delta i litt IMAC-action.

    Mvh A.K
    Med vennlig hilsen
    Asbjørn Kristiansen, Ski
    -------------------
    Teori er når man skjønner alt,
    men ingenting fungerer som det skal..

    Praksis er når alt fungerer som det skal,
    men ingen skjønner hvorfor..

    Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
    ingenting fungerer som det skal,
    og ingen skjønner hvorfor..
    ------------------------------
    http://www.f-16.net/

    http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

    Comment


    • #47
      Kjempebra tråd dette her. Morsomt å lese om alle de forskjellige menneskene som driver på med denne fantastiske hobbyen.
      Må vel angi meg selv også her.

      Er 35 år og bor i narvik. Er gift med Lena på 39 år og har 2 unger. En gutt på 7 og ei jente på 6. Jobber som service-elektriker gruppe L i Siemens Installasjon. Har drevet med modellfly i snart 20 år. Mest motorfly men har helikopter også. Siden jobb og familie tar veldig mye tid i den travle hverdagen så prøver jeg å få litt kvalitetstid på hobbyrommet minst en gang i uken. Men det er ikke lett. Sitter også med eget hus som jeg prøver å fikse litt på innimellom også.
      Men det er modellflyene som tar tankene mine mest hele tiden. Har vel en forkjærlighet for pattern flyene men klarer liksom ikke å komme meg nok på stripa for å flyge program. Er alene her i klubben som flyger pattern, så motivasjon en til å trene på programmene er ikke den helt store. En annen ting er vel også at jeg har litt for mange modeller å velge mellom.

      mvh Kenneth Kåsereff
      leder Narvik modellflyklubb
      Kenneth Kåsereff

      I hangaren:

      Masse seilfly
      Masse Pattern/F3A
      Masse depron
      Haugevis med prosjekter

      Og alt flyges med JR selvsagt

      Comment


      • #48
        hei

        Jeg er 34 år og driver ett familie firma sammen med høvdingen(min far) ,går mye tid i jobbing der.Men har holdt på med modellfly siden jeg var 9 år,startet med ett seilfly. Har hvert innom helekopter men flyr nå bare fly . Har bodd i surnadal i hele mitt liv
        Er gift og har 2 gutter på henoldsvis 7 og 10 år ,har prøvd å påvirke dem til å starte med modellfly men med dårlig hell.
        Har også sansen for motorsykler (hadde drømme sykklen,solgte den i 05)og har drevet med paraglider,men etter hvert så måtte jeg prioriter min fritid og det måtte bli modellfly.
        Må bare si att min kone er utrolig forståelsesfull og ikke minst tålmodig .

        Mvh Geir Mogstad
        Mvh Geir Mogstad
        ---------------------------------------
        slapp av det kommer helt sikkert ned!

        Comment

        Working...
        X