Unconfigured Ad

Collapse

Så mye betyde dette for det norske folk !

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arvid
    • Nov 2006
    • 1547

Ja...... smaken er som baken vettu.... delt i to og hårete. Noen liker morra og noen dattera. Jeg trives best på modellflyplassen når været tillater det

Comment

• erlend
      • Apr 2004
      • 528

Originally posted by Ferry
      Godt å se at det er flere som kan like opera. Jeg har planer om å gå dit, både for å se forestilling, og for å se bygget. Jeg skulle gjerne tatt en kikk på tekniske installasjoner også. Jeg skal forresten se Phantom of the opera til sommeren, men det blir på Valle Hovin 24. juli
      Jeg og!
      Kommer neppe til å besøke operaen, trives stort sett best på små scener, og de finnes det mange av i Oslo.
      Run, live to fly, fly to live, aces high!
      Erlend Larssen

Comment

• bjeff
        • Jul 2007
        • 2010

Originally posted by -Exlex-
        Skulle ikke operahuset være for folket da? , må da være mulig å få flydd litt pylonracing innomhus der .....
        Jo, og det er hele poenget! Det blir modellfly når NLF setter igang. Noen må ta initiativet.
        Anders Eiebakke
        90078513

Comment

• pleym
          • Dec 2001
          • 909

Originally posted by bjeff
          Operaen ble bygd som en fler-bruksarena. Jeg gleder meg til noen proffer tar initiativet til innendørs-konkurranser, anledningen er der. Dét er noe for NLF!
          Ble den det? Det ble mye styr når Lindesns Trekkspillklubb ba om å få spille i operaen. De fikk tvert nei fordi det er et Operahus, og trekkspill er ikke opera. Nå har de visstnok gått sammen med en eller annen komponist og laget en "Trekkspillopera" Forstå det den som vil...

Nå er vel jeg omtrent like opptatt av opera som av trekkspill, men jeg synes det er drøyt at vi bruker så mye penger på et hus for en så sær kunstform som tross alt er til glede for nokså få. Begrepet "folkeopera" er for meg en vits. Folk flest blir ikke mer opptatt av opera på grunn av et skrått hus.

Så..... ut å fly

Comment

Working...