Unconfigured Ad

Collapse

Modellflykrasj

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Originally posted by Absolute Knife-edge
    Jeg merker meg at moderator har bedt folk om å begrense seg, og det må vi bare respektere. Jeg skal begrense meg, ihvertfall i denne tråden.

(...)
    Tvert imot, jeg var en av de viktigste pådriverne for at DIN klubb ble innmeldt i forbundet. Det jeg nå har bedt om er å få vite litt om hva eksempelvis DIN klubb får igjen for den HALVe MILLIONen medlemmene av DIN klubb betaler inn i løpet av noen få år.
    (...)
    Start en ny tråd!!
    Hva klubbene får igjen for å være medlemmer i NLF / Modellflyseksjonen er en helt annen diskusjon.
    Sorry, men slik er det bare.

En ting til:
    Diskuter SAKEN - ikke hverandre!
    Last edited by esmel; 27-05-08, 23:06.
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• Absolute Knife-edge
      • Apr 2008
      • 12

Originally posted by esmel
      Da er det foretatt en liten opprydding i tråden.

Sender ikke PM til alle som har fått sine poster slettet men oppsummert kan jeg si at poster som inneholder:
      - Personkarakteristikker
      - Omhandler brannbomer
      - Jantelov
      - Intetsigende kommentarer
      ...er slettet.
      Jeg forstår ønsket om å "rydde opp". Men forstår moderator at det er umulig å rydde opp på en ryddig måte ?

Eksempelvis påstår moderator at han har fjernet poster om Janteloven. Det stemmer ikke. Den opprinnelige referansen til Janteloven er fortsatt tilstede, inkludert addresat, og det direkte svaret på dette fra samme addressat er fjernet.

Det hadde vært mye ryddigere å la alt stå, inkludert personangrepene for de tåler ihvertfall noen av oss, og så heller sperre tråden for nye innlegg. Da ville det vært mulig for nye lesere å forstå resten av diskusjonen, i stedet for å danne oppfatninger på mangelfullt grunnlag.
      Sigurd Stenersen

Comment

• esmel
        • Dec 2004
        • 2830

Til informasjon: Dette er slik det vil bli gjort. Poster som i sin helhet er OT vil bli vurdert fjernet fortløpende. Dersom du eller andre har flere innsigelser kan du sende meg en PM så rydder vi opp på bakrommet dersom det skulle være behov for det.

Det er unødvendig at andre skal måtte lese mer om din og min mening vedrørende moderering. For all del, start gjerne en ny tråd om det dersom dere mener modereringen her inne er for streng/slapp, men ikke ta det i denne tråden.
        Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• william123
          • May 2005
          • 2330

Noen som vet hva utfallet i denne saken ble?
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• tema95
            • Aug 2002
            • 977

Originally posted by william123
            Noen som vet hva utfallet i denne saken ble?
            Vi tilbød ham, muntlig og skriftlig, all mulig hjelp. Både direkte fra forbundet og via vår advokat.
            Det har ikke vært mulig å få noe tilbakemelding fra piloten etter dette, til tross for flere henvendelser/påminnelser.

Så konklusjonen er: Vi vet ikke.
            Mvh Terje Martinsen
            leder Modellflyseksjonen/NLF
            www.modellfly.info

Comment

• william123
              • May 2005
              • 2330

Ærlig svar i alle fall
              William Jul Ringkjøb
              Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

Working...