...av dere kjære forumvenner som bruker denne leseren?
Saken er at idag tidlig fikk jeg et tilbud om og få en ny versjon. - 9.5...
Jeg trykket på godtar og oppdatering...So far - so good...Den nye oppdatringen
kommer på plass med totalt forandret utseende...Etter en stund logger jeg av
PC'n og slår den ikke på før etter omlag tre timer...Trykker på Operalogo... og nu
sjutusen-og-ti-jæklar startar spetaklet...Hele siden er i svart...Intet leselig...
Og som den fryktelige "smartingen" jeg tror - HAHH! - jeg er finner jeg ut at her må
noe gjøres siden alt av adresser og arbeidsgrunnlag ligger pent og velordnet i beste
Operamaner på favorittdelen...Såååh...I min "gluphet" griper jeg til det mediumet
som for meg er mest nærliggende...Nemmelig og resette maskinen til en tidligere
dato....Var det spetakkel førut...så er det for ingen ting og rege mot det som kommer
nå...PC'n er fullstendig ballstyrig...Lystrer ABSOLUTT ingen TING!
Enden på visa...Vet ikke...Har avinstalert hele Opera og gått via Telenorserver inn
på hjemmsiden deres og lagt inn en sint rapport...Etterpå har jeg måttet instalere
Internet Explorer. Hvilket jeg IKKE er noe glad for...Det er fint lite som minner om
orden og alfabetisk system her...Foruten at alle forumer og sider er tapt...Her på
dette forumet måtte jeg vente på nytt pasord...
Er det noen av dere som har opplevd det samme, og hva er eventuelt årsaken?
- Det forb....Norton Antivirus kanskje...? Noen som kjenner Norman Antivirus
forresten eller et annet sikkerhetsprogram...Som ikke koster skjorta slik som Norton
gjør...
Mvh Einar - dataukyndig som er MEGET takknemmelig for innspill
Saken er at idag tidlig fikk jeg et tilbud om og få en ny versjon. - 9.5...
Jeg trykket på godtar og oppdatering...So far - so good...Den nye oppdatringen
kommer på plass med totalt forandret utseende...Etter en stund logger jeg av
PC'n og slår den ikke på før etter omlag tre timer...Trykker på Operalogo... og nu
sjutusen-og-ti-jæklar startar spetaklet...Hele siden er i svart...Intet leselig...
Og som den fryktelige "smartingen" jeg tror - HAHH! - jeg er finner jeg ut at her må
noe gjøres siden alt av adresser og arbeidsgrunnlag ligger pent og velordnet i beste
Operamaner på favorittdelen...Såååh...I min "gluphet" griper jeg til det mediumet
som for meg er mest nærliggende...Nemmelig og resette maskinen til en tidligere
dato....Var det spetakkel førut...så er det for ingen ting og rege mot det som kommer
nå...PC'n er fullstendig ballstyrig...Lystrer ABSOLUTT ingen TING!
Enden på visa...Vet ikke...Har avinstalert hele Opera og gått via Telenorserver inn
på hjemmsiden deres og lagt inn en sint rapport...Etterpå har jeg måttet instalere
Internet Explorer. Hvilket jeg IKKE er noe glad for...Det er fint lite som minner om
orden og alfabetisk system her...Foruten at alle forumer og sider er tapt...Her på
dette forumet måtte jeg vente på nytt pasord...
Er det noen av dere som har opplevd det samme, og hva er eventuelt årsaken?
- Det forb....Norton Antivirus kanskje...? Noen som kjenner Norman Antivirus
forresten eller et annet sikkerhetsprogram...Som ikke koster skjorta slik som Norton
gjør...
Mvh Einar - dataukyndig som er MEGET takknemmelig for innspill

Comment