Sitter her i skrivende stund og er ganske frusrert. Tingen er at jeg har annonsert en del fly for å rydde litt i lageret. La modellene ut på rcmarked og ikke lenge etter fikk jeg telefon fra en som skulel ha den ene modellen. Dette var jo flott tenkte jeg, men modellen var da på mitt tidligere bosted og måtte hentes før kjøperen kunne på den. Han måtte ha den før helgen så jeg dro da og hentet den. PÅ veien fikk jeg beskjed om at han ikke kunne hente den før helgen pga jobb men skulle ringe meg til uken da han var tilbake. Uken kom og jeg hørte ingen ting, prøvde å ringe et par ganger men tok aldri telefonen eller ringte opp.
Da var det bare å legge den ut på nettet igjen og prøve på nytt. Det gikk litt lengre tid før en annen ga et akspeptabel bud og skulle hente den dagen etter. Men da dagen kom måtte han reise i jobb og skulle ringe dagen etter, dagen etter snakket vi sammen og han skulle hente modellen på søndag ettermiddag. Nå er det i skrivende stund tirsdag og modellen er her fortsatt har prøvd å ringe men han tar da heller ikke telefonen eller ringer tilbake.
Hvorfor skal det være så vanskelig å hente en modell som avtalt?
Og hvis du isåfall har ombestemt deg og ikke ønsker å kjøpe den, hvorfor kan man ikke bare ringe, sende melding eller mail og si at man ikke ønsker å kjøpe den?
Da var det bare å legge den ut på nettet igjen og prøve på nytt. Det gikk litt lengre tid før en annen ga et akspeptabel bud og skulle hente den dagen etter. Men da dagen kom måtte han reise i jobb og skulle ringe dagen etter, dagen etter snakket vi sammen og han skulle hente modellen på søndag ettermiddag. Nå er det i skrivende stund tirsdag og modellen er her fortsatt har prøvd å ringe men han tar da heller ikke telefonen eller ringer tilbake.
Hvorfor skal det være så vanskelig å hente en modell som avtalt?
Og hvis du isåfall har ombestemt deg og ikke ønsker å kjøpe den, hvorfor kan man ikke bare ringe, sende melding eller mail og si at man ikke ønsker å kjøpe den?
Comment