Batteri er kjekt det, veldig kjekt. Jeg supplerer dog med en proxxon som bare er helt ypperste kvalitet.
Unconfigured Ad
Collapse
kjøp av dremel?
Collapse
X
-
Genialt.. jeg som akkurat skal til å kjøpe meg dremel (eller tilsvarende) selv
Så dette er et greit kjøp til en grei penge for oss som aldri blir voksne ?
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...px?id=42180530Last edited by bjeff; 10-06-09, 16:37.Anders Eiebakke90078513Comment
-
småmaskiner
Jeg er selv en gald eier av en co-tech maskin, og har ikke hatt noen problemer med den iløpet av de 3 årene den har vart...
Modellflyklubben jeg startet opp med denne hobbyen i en gang på 80-tallet hadde noen fine småmaskiner av et annet merke enn dremel (hadde feks ekstern størmforsyning med regulerbar spenning på).
Jeg er på leit etter en liten bordsirkelsag med anlegg, slik vi hadde i klubben, for å kutte lister fra balsa og finer/hardved.
Er det noen som har merkenavn og helst linker til butikker for slike?Comment
-
Sikkert en bogusComment
-
Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
kjøpte i går, det ble en den cotec dremelen som jeg linket til, pluss et tilbehørsett på 180 deler. prøvde den i 2 min. i går kveld, og hittil ser det bra ut for mitt brukmen et lite spm. hva bruker dere for og lage hull/utskjeringer i cowling? på større hull, bruker dere kutteskive, også den rosa dingsen? og hva med mindre hull?
også fulgte det med en grå liten kloss, hva er det?Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allComment
-
kjøpte i går, det ble en den cotec dremelen som jeg linket til, pluss et tilbehørsett på 180 deler. prøvde den i 2 min. i går kveld, og hittil ser det bra ut for mitt brukmen et lite spm. hva bruker dere for og lage hull/utskjeringer i cowling? på større hull, bruker dere kutteskive, også den rosa dingsen? og hva med mindre hull?
også fulgte det med en grå liten kloss, hva er det?
Kvaliteten er sikkert omtrent likt. (Mange missforstår ordet kvalitet. Det betyr faktisk hvor god varen er, i forhold til det du betaler)
Dremel sin er sikkert bedre, holder lenger osv, men jeg tror neppe du sliter ut biltema sin med det første. Eneste du kommer til å irritere deg grønn over, er ledningen.Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Titt på de runde dingsene som er øverst til venstre på dette kitet: http://www.biltema.no/products/produ...?iItemId=98786 Jeg har anskaffet mange forskjellige størrelser av de sakene, og bruker den som passer best i forhold til radius på hjørner i hullene jeg skal lage. Avvirker fort, en fryd å bruke.Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Beklager OT, men jeg bare måtte!Anders Eiebakke90078513Comment
-
Mye for pengene
Jeg kutter ut passe hull med kniv. Så starter jeg å slipe meg inn til merkingen med en roterende pussedings som jeg helst monterer på søyleboremaskinen. Får utrolig god kontroll da i forhold til å bruke Proxxonen/Dremel. Har begge hendene fri til å holde cowlinga.
Titt på de runde dingsene som er øverst til venstre på dette kitet: http://www.biltema.no/products/produ...?iItemId=98786 Jeg har anskaffet mange forskjellige størrelser av de sakene, og bruker den som passer best i forhold til radius på hjørner i hullene jeg skal lage. Avvirker fort, en fryd å bruke.
Mvh Einar -Comment
-
Ordet betyr dét også, i en gitt sammenheng (feks ulike lands "standarder"). Ordet er historisk knyttet til behovet for å beskrive både tingenes beskaffenhet, og forskjeller mellom sanseinntrykk. Du kan feks umulig si at kvaliteten på et maleri er hvor godt det er, i forhold til det du betaler. Mange ting – og feks musikalske opplevelser – har iboende kvaliteter som ikke kan kvantifiseres økonomisk, men verdsettes sansemessig. Og det er fortsatt ingenting i veien for å si at kvaliteten på én gjenstand er bedre enn en annen, uavhengig av pris.
Beklager OT, men jeg bare måtte!
Spesielt artig er det når bedrifter hevder: "Best mulig kvalitet, for billigst mulig penge"Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment