Unconfigured Ad
Collapse
Ny TV?
Collapse
X
-
-
Gå i butikken, sjekk bildene og finn noe du liker, få TV'en hjem slik at du kan se ut hvordan bildet er i det rommet der du skal bruke den.
Elkjøp og flere andre butikker gjør det enkelt for deg å bytte hvis du ikke er fornøyd, den opsjonen er grei å ha - kjenner flere som har kommet hjem med en TV og bildet ble helt annerledes i stua - da er det greit å kunne sende den tilbake for å prøve en annen modell.Last edited by Quadrocopter; 11-12-09, 11:16.Comment
-
Bruksområde er nok avgjørende for hva man bør velge, men er kun en ting som er best på film, og det er projektor av godt merke og modell, og et bra lerret selvfølgelig. Kan jo bruke denne som tv også, om man har lyst til å se på så stort bilde hele tiden ;pMed vennlig hilsen
Asbjørn Kristiansen, Ski
-------------------
Teori er når man skjønner alt,
men ingenting fungerer som det skal..
Praksis er når alt fungerer som det skal,
men ingen skjønner hvorfor..
Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
ingenting fungerer som det skal,
og ingen skjønner hvorfor..
------------------------------
http://www.f-16.net/
http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gifComment
-
Hei,
Jeg hadde samme problem som deg for 1 1/2 siden ca... dro ned på Elkjøp for å kjøpe ny TV.... men gikk ut av butikken igjen bare mere forvirret.
Om jeg skulle gi deg noen råd så må det være hva du skal bruke tv`n til og hvor mye penger du vil legge i dette.
Ser du Fotball eller mye aktion filmer ville jeg valgt Plasma uten tvil.
Den vil bli brukt som TV, litt film og noe til XBox 360. Fotboll? Nei, over my dead body
Tror nå at jeg vil følge rådet til Quad å kjøpe meg en billig LCD (5.000.- - 7.000.-) som jeg kan hive in på barnerommet når jeg bestemmer mig for å oppgradere til LED e.l om noen år.
Drar på Elkjøp i morra, tenker jeg.
Takk
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
Jeg har en Sony KDL-46EX1 46". Den er hvit og har trådløs overføring mellom Sjermen og en box man kobler TV-mottaker, DVD spiller osv. Man slipper altså å ha en haug med kabler hengende ned langs veggen... Veldig bra om man skal ha den hengende. Om den skal stå på noe spiller det ikke så stor rolle med trådlås overføring. Men fin syntes jeg den er og leverer et veldig bra bilde! Den koster vel ca.15000 mener jeg å huske... KristofferKristoffer Rosmo
Vingtor RC Klubb
Great Planes Super Sportster 40
SebArt Wind S110
Clik 2.0Comment
-
Håper du har gode TV-signaler inn i huset.
Jeg kjøpte flat-TV for et par år siden og ble kjempeskuffa da jeg så hvor dårlig kvaliteten på TV-bildet på GET-kabelen ble i forhold til den gamle rør-TVen...
Men med RiksTV ble det en helt annen sak.Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Du er ikke alene der - de fleste som har vært vant til "tradisjonelle" analoge signaler på rør-tv'en - har måtte bite i gresset å kjøpe en digital dekoder med HDMI utgang for å få den ønskede bildelkvaliteten etter at de har investert i en flatskjerm som er større 40 tommerLast edited by Quadrocopter; 11-12-09, 23:03.Comment
-
Hva har det å si?
Har Canal Digital og er fornøyd med den "gamle" 26.000.- 100Hz TV'n jeg har i dag.
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
Comment
-
Den da?
Ka dokker tru om denne?
Pokker så billig i den størrelsen, betyr det at den ikke er noe å gå for?
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment