Unconfigured Ad

Collapse

Kjøpe helikopter billig fra Hong Kong - bare tull!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vaffel
    • Jun 2005
    • 102

Hahaha! Utrolig artig post! Jeg så for meg en lang tråd om en som hadde blitt lurt av en kinesisk butikk

Made my day!
    Stolt eier av;
    CNC Fres

Comment

• Brumm
      • Apr 2008
      • 1816

Originally posted by jotto
      Jeg må jo ha plass til 250'en også. Må ha noe å fly oppe i nordvest-hjørnet når rullebanen er full av plankere
      Jeg må rette deg litt der.. Til sommeren blir ikke rullebanen full av plankere.. Den blir full av 700'er!!!
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

Comment

• jotto
        • Jul 2007
        • 3060

Hehe!

Hmm... det er best at ikke min kone snakker med din kone. Hun har begynt å ymte frempå at vi trenger nytt kjøkken, og det er best at hun ikke får flere idéer...
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Aceman
          • Apr 2007
          • 168

Ohh, den der er skummel ja... Andre modellflygere bør bare omtales om med kodenavn så damene ikke linkes sammen...

For noen år siden så møtte jeg på en fyr med et svært helikopter på taket av bilen sin, antakeligvis lagd til noe greier på takstativet som han da skrudde understellet fast i, fiffig løsning
          T-REX 600E
          Thunder Tiger MiniTitan
          HK-450
          En kul Crawler
          Hitec Aurora 9

Comment

• spitmk16
            • Oct 2005
            • 1367

Originally posted by Aceman
            Ohh, den der er skummel ja... Andre modellflygere bør bare omtales om med kodenavn så damene ikke linkes sammen...

For noen år siden så møtte jeg på en fyr med et svært helikopter på taket av bilen sin, antakeligvis lagd til noe greier på takstativet som han da skrudde understellet fast i, fiffig løsning
            Jeg tok med 2 450 helier til stripa på mc, hadde en i koffert og andre var dandert på toppkofferten på mc min, gikk nydelig det.

Bare viktig å feste rotorbladene til kroppen skikkelig.
            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

Working...