Unconfigured Ad

Collapse

Værsyk!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ArneH
    • Dec 2009
    • 1562

Sluttet å sutre!

Har vært noen flotte høstdager. Sist Onsdag på sletta var det T-Skjorte vær og strålende høstsol. Høsten er ofte en god tid, med behagelig temp. og mange fine flydager.
    Nå kommer jo byggesesongen også, ikke så verst den heller. Lange kvelder ved byggebordet er for meg den beste delen av hobbyen.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

Comment

• patternplanes
      • Jun 2009
      • 253

det er meldt supert vær i morgen, i allefall i Oslo
      Kristoffer Rosmo
      Vingtor RC Klubb
      Great Planes Super Sportster 40
      SebArt Wind S110
      Clik 2.0

Comment

• Raptor
        • Sep 2003
        • 837

Radiostyrt ubåt??

Originally posted by jotto
        Jeg har akkurat satt batteriene på lading, og nå begynte det selvsagt å regne. Kanskje man skulle vurdert radiostyrt ubåt istedet?

Med ubåt og vanntett raydiowarm kan man jo leke i allslags vær
        Hvordan ser man den.. på 10 meters dyp.. Kamera foran eller? Kan jo ikke bare kjøre i periskophøyde heller.
        Mvh.
        Rolv Leirro

Comment

• Raptor
          • Sep 2003
          • 837

Originally posted by ArneH
          Da har enda en sommer regnet bort. Det siler ned, og alt vi planlegger: Konserter,festivaler,bryllup,flyturer regner vekk!
          Er bare så inderlig lei av vann i nakken, mellom tærne, mugg råte og fuktskader. Hadde planlagt en liten tur ut med en av gliderne i dag, men hver gang jeg går ut av døren blir jeg møtt av det evige silende regnet.
          Var en tur med båt til Skudeneshavn, Kvitsøy og Stavanger - Sola området i sommer. Og da opplevde vi faktisk et gløtt av sol, fantastisk område når det av og til tørker opp litt. Fly museet på Sola er også verdt en tur, når man trenger å søke ly.
          Er bare så værsyk at jeg måtte få det ut. Hvordan har fly-sommeren vært for folket? Har den regnet bort? Eller har det vært et gløtt av og til?
          Hysj! Nordlendingan kan høre det og da er man noen pingler (NB: Er utflyttet nordlending selv for 30 år siden) Det samme om man klager på søen.. som sikker kommer i tonnevis i år da det er lite rognebær he he...
          Mvh.
          Rolv Leirro

Comment

• morsan
            • Apr 2003
            • 373

Med unntak av litt dårlig vær på vårparten (Bud), har det vært en kjempesesong. De ukene i sommer med dårlig vær, var jeg heldig nok å feriere i alpene. I kanonvær. Og med medbrakte modeller. Og sålangt har høsten vært outstanding med masse flytid.

Her er et klipp fra årets høydepunkt

Last edited by morsan; 08-10-10, 10:07.

Comment

Working...