Announcement

Collapse
No announcement yet.

Å selge et hobbyrom på "rot"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Å selge et hobbyrom på "rot"...

    Skal kvitte meg med siste rest av hobbygreiene, og da lurte jeg på om noen har forsøkt å selge "på rot"..?
    Funker det, eller vil det være lettere å lage "forundringspakker"? Tenkte da å hive f.eks. alt av hengsler, rorhorn, linker etc, i en eske, servoer og tilbehør i en, balsa i en, betrekning i en, etc, etc, etc..
    Det er en hel shitload med pjus og utstyr, og derfor tenkte jeg kanskje at å pakke ned alt og få det ut samlet var det enkleste, men.. Jeg vet ikke...

    Kunne tenkt meg tilbakemelding fra noen som har prøvd tilsvarende..

    Blir det for mye pes og styr så går det på dynga istedet, men hadde jo vært greit å få igjen pittelitt for det..

  • #2
    Hei, får ikke sende pm fra mobilen, men jeg er ite etter betrekningsjern og noe film, propeller i div str, hengsler og balsa materiall, lader og driv batteri er heller ikke dumt, send meg evnt en pm eller sms på 40489107

    Comment


    • #3
      Få tak i noen juniorer i modellflyklubben og be de hjem på selvplukk!
      -Evnt noen som er ferske i hobbyen. Hvis det kun er snakk om nips og dill ville jeg ikke tru du kan få stort for det. Er det noe verktøy osv kan du sikkert hanke inn noen hundrelapper.

      Fikk selv en slik "boost" på modellflykarriæren når jeg var 13år. Uvurderlig!
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #4
        nebegynnere

        Godt forslag thinthinn, kom selv inn i hobbyen på den måten. Av og til kan glede og å hjelpe andre være verdt mye.
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Det aller beste er gjerne å bare starte en tråd om at du skal selge en hel masse greier, og kamuflere den som en spørsmåls stilling...
          Anders Hauge

          www.hang.no - Norges nye HANG-side!

          www.JetsOfBergen.no
          rc.andersh.com

          Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
          Byggeblog FPV SailCam Easyglider
          Byggeblog for Eurosporten
          Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

          There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

          Comment


          • #6
            Originally posted by andersh View Post
            Det aller beste er gjerne å bare starte en tråd om at du skal selge en hel masse greier, og kamuflere den som en spørsmåls stilling...
            Hehehehe..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment

            Working...
            X