Unconfigured Ad
Collapse
Når man har for mye RC utstyr.....
Collapse
X
-
-
Huff, snakk om surrehue...
Istf å ha en god rattradio og en skikkelig flyradio med godt med memoryer så blir det tydeligvis flere dusin junkradioer som følger med RTR-sett. Trur det er vanskelig å vite hva som virkelig virker når den typen skal ut og leke.
Særlig strukturert er han ikke, det er sikkert. Har et par batterier sjøl, men de har eget kjøleskap. Skal vel ikke flyte rundt? Og dusinvis med billigladere? 2-3 skikkelige saker er mer enn nok, man kan ikke fly/kjøre flere dusin leketøy en og samme dagAbsolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Last edited by alflovvold; 16-12-10, 09:30.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Jo Skavhaug
..sånn ca..Comment
-
Tror det er mange av det kaliberet der! Egentlig lett å eliminere bort for salg for mye er jo død kapital. Men er en slik kjekk å ha type så kan jo det bli vanskelig...Vel friheten av å være singel misunner vel mange han der - over å styre og stelle akkurat hvordan en vil med hobbyen uten at et kvinnemenneske skal dirigere som en "domina/spanking".. Ikke for at jeg ikke gjør som jeg vil, men jeg har mitt hobbyrom og ikke noe må stables utenfor det..og da er allt ok. Stuen og hall, bod osv. er ikke noe som tillates som lagringsplass så da så...men jeg er fornøyd.Mvh.
Rolv LeirroComment
-
He He - har sett de som har kjøleskap på hobbyrom også...ZAP e.l. oppbevares best i kjøleskap..inkl. noen lettisa (lettøl-Øl..Cola etc)Mvh.
Rolv LeirroComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment