Unconfigured Ad

Collapse

Hva er bedre...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raptor
    • Sep 2003
    • 837

Hva er bedre...

Hva er bedre enn når det snør svære hånduker enn å sitte i laboratoriumet (les hobbyrom) med vinduer ut og se svære snøfiller, sitte varmt med 1-2 prosjekt og ha god bakgrunnsmusikk/eller radio på.. Det er det jeg gjør nå..Det blåser ute med min. styrke 7-8, snør og jeg har dempet musikk på. En har allt en trenger av utstyr til prosjektet(er) som ligger der åpenbart på bordet. Det er bare kos. En og annen ringer for en modellflyprat.. Av og til er en dompapp eller kjøttmeis rett foran vinduet på mine uthengte maiskuler..Et meget avslappende skue.. Akkurat nå ligger en en GP Super Sportster Giant pluss en Bellanca Super Decathlon fra EMHW der sistnevnte skal være ferdig til våren..Det er min hverdag akkurat nå. Bare Kos...(!) Deretter er det flere prosjekter på vei inn og den som venter får se.....

GOD JUL & GODT NYTTÅR
    ønskes av Rolv Leirro
    as Raptor
    Last edited by Raptor; 19-12-10, 14:55.
    Mvh.
    Rolv Leirro
  • nomore
    • May 2006
    • 517

Nå må eg si eg ble varm og fuzzy på innsiden
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

Comment

• alflovvold
      • Sep 2009
      • 5527

På slike dager er livet ekstra godt!

Hørtes knallfint ut! Dog jeg og minstejenta på 1 1/2år "koser" oss med omgangssyka, så den type dagen lar nok vente litt på seg for min del.. Urgh..

Men, god jul ja!

Sent from my iPhone using Tapatalk
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

Working...