Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
HEhe Anders var i slaget idag ser jeg,, lurer på hvor lenge Tempesten lever
Isj.. Synd jeg ikke fikk mulighet til neglesprett idag,,,:/ Kanskje Hamar-tur neste helg.... =D
ser du e ute etter ny yak, he du kræsja din?
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
Så ikke maiden din før nå Ruduz - knallbra tur det der!
Klarer du harrier roll begge veier, eller så jeg feil? Klarer foreløpig kun høyre, hjernen min vil ikke helt andre veien enda.. Hmm..
hehe.. rolling harrier svinger venstre/høyre/loop/spin har jeg tvunget meg selv å lære ved bruk av den geniale simmen AFPD... Alt jeg gjør er trening der ifra, pussig hvor realistisk det er i forhold til f.eks realflight 4,5 som jeg ikke var særlig fornøyd med. Må laste ned riktig fly og sette dette opp riktig da heh.. Det jeg der i mot sliter med når det gjelder RH er vel å rolle motsatt vei (var kanskje det du mente), men det kommer det også når jeg begynner å trene på det og.
RH er egentlig en litt tja.. boring å se på i lengden, men selve øvelsen er utrolig lærerik på alle punkter da akkurat disse aksene brukes i mange andre øvelser. Har man denne inne løsner masse.. Også hjelper det a ha noen å konkurrere mot,,, eller hva kenolang Kenneth
Bittelillejon: Hehe ikke enda nei.. men et backupfly må man jo ha.
Jepp, mente roll andre veien! Skal sjekke ut simmen din.. Jeg har nemlig den gamle versjonen, som jeg har satt opp med tyngre modell, raskere physics og endel turbulens for å gjøre den litt mer lik virkeligheten..
Enig ang HR, men jobber fortsatt med å få den skikkelig inn med loops og turns så det er veldig lærerikt ja..
Du måtte jo legge ut det 12 år gamle bildet av meg.... SLETT!! Hvis ikke får du et stk ødelagt mejzlik 23*8,,, 23 tommer oppi et visst sted der rosene ikke vokser akkurat. Dette er til info
skal prøve å røyklegge stripa til helga, noen som skal fly da?
Sveisen er stort sett den samme i dag
Skal prøve å få tatt en tur i helga, litt usikkert enda. Det er garantert fler som skal fly på isen utenfor Hias, så du får komme med røykmaskina di.
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
ZOOMM ZOOM fint bilde Steffen. Er det den gule gamle capen din på bilde der? den du totalvraket og bygde opp igjen 5 ganger..heh
Heh.. Nei det er ikke gode gamle Graupner breitling Cap`n 90 size som jeg kjøpte som vrak for å så bygge den opp igjen og krasjet 5 ganger nei...
Tror det er vingene til en Tracer 40 size eller noe, en F3A lignende sak med retract og greier, litt mindre enn calypsoen din Den ble solgt videre til jeg vet ikke hvem (12-13 år siden)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment