Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei!
Vi er en gjeng fra Hamar/Løten og omegn, som liker å ha det gøy med hobbyen vår
Synes selv det er gøy å følge med på ulike klubber og miljøer som poster her på forumet, så her er vi.
I dag var vi noen få som flydde på Mjøsisen, utenfor Hias.
Hadde det vært seil hadde jeg nekta plent de flya kom fra Løten MFK da samtlige mangler "Løtenhåndtak"
Ække mange plasser som får no sånt no oppkalt etter seg og alle (hvertfall seilflyvere) i dette landet veit jo hva et Løtenhåndtak er for noe
Hadde det vært seil hadde jeg nekta plent de flya kom fra Løten MFK da samtlige mangler "Løtenhåndtak"
Ække mange plasser som får no sånt no oppkalt etter seg og alle (hvertfall seilflyvere) i dette landet veit jo hva et Løtenhåndtak er for noe
Fine bilder, stå på
He he. Løtenhåndtak? det har jeg faktisk ikke hørt før(sikkert fordi jeg er fra Hamar).... Hva er det?
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Haha løtenhåndak har heller ikke jeg hørt om! Sikkert fordi jeg og kommer fra Hamar. Men løten mfk (eller hamar og omegn som jeg liker å kalle det). Er delt i hovedsaklig 2 grupper. De som driver med konkurranse innenfor seilfly f3b,j osv og F3A, og vi andre som driver med litt av hvert med heli og fly. Så det utrykket må nok komme fra disse seilflyntraverne ja
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment