Unconfigured Ad

Collapse

Løten Modellflyklubb

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenolang
    • Jul 2010
    • 2530

    #61
    Originally posted by Jostein
    Virker som om det er god stemning på stripa deres..

    Ja det stemmer
    Det er en kjempeflott gjeng!
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment

    • Øyvind M
      • Oct 2008
      • 837

      #62
      det så helt nydelig ut!!!

      fine filmer særlig av heliflyving
      Last edited by Øyvind M; 27-02-11, 22:51. Reason: tar tid å skrive dagen derpå i polen
      dx7

      Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
      Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
      Løten MFK
      Stay Frosty

      Comment

      • Guest

        #63 Unapproved
        Hvorfor så trist vær da ?

        Comment

        • Kenolang
          • Jul 2010
          • 2530

          #64
          Originally posted by anders e
          Hvorfor så trist vær da ?
          Jeg kom meg ikke på stripa før kl 14... da var sola borte bak skyene desverre..
          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
          EF Yak-54. 110"
          EF MXS 83"
          GB Yak-55 2,2m

          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
          Takk til:
          Autopartner.se
          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

          Comment

          • ani1
            • Feb 2011
            • 5

            #65
            takk for idag gutta,knall dag på stripa det blir vel en tur imorra også! messer`n er klar igjen etter dagens how low
            Anders2

            PHOENIX DECATHLON ASP91FS
            CAMBRIAN ME109 OS25SF
            SEBART SUKHOI 30E
            CYCLONE SUKHOI SU26M RCG30

            Comment

            • Ruduz
              • Jul 2005
              • 847

              #66
              Originally posted by Kenolang
              Jeg kom meg ikke på stripa før kl 14... da var sola borte bak skyene desverre..
              Du kom deg til stripa til slutt ja. Men tror det var klokt av kona å kjøre deg bort hehe
              Må også si jeg alltid liker entrèn din, enten om det er i full oppaktning eller en PA extra i knife edge ut fra no where from behind
              Attached Files
              All you need is love

              Comment

              • ole.foll
                • Apr 2005
                • 1043

                #67
                Fint på Isen igår. Mye bra flyving og fint vær. Endelig en dag uten 12345 minus =)... Sbachen like hel jo, tiltross for 3-4 krasj igår..heh løs-snø er tingen=) \\m//
                Ole Kr Follstad

                BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                EF Extra 300 60"
                EF Extra 300 104" Eme120
                GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                ESM Bearcat, NGH 38cc
                Phoenix p51D Mustang, Dle55
                Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                Hangar 9 Piper cub 1\4
                Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                Comment

                • Kenolang
                  • Jul 2010
                  • 2530

                  #68
                  He he, joa Steffen.. Viktig med en god entre vet du Er så synd at motoren din ikke vil, vi må finne på noe lurt...
                  Sbachen tåler lette landinger i løssnøen Ole, for det var jo det det var ikke sant...? Du kan glede deg til å fly din, artig kjerre det der
                  Må se om jeg finner ei ny potte i kveld, har blitt storforbruker på de. En ting er sikkert, Pitts-potte fra Cyclone skal jeg ikke ha flere av. Makan til søppel!!
                  EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                  EF Yak-54. 110"
                  EF MXS 83"
                  GB Yak-55 2,2m

                  Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                  Takk til:
                  Autopartner.se
                  http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                  Comment

                  • ole.foll
                    • Apr 2005
                    • 1043

                    #69
                    .....Ikke så mye å skryte av kvaliteten på den pittspotta fra cyclond nei. Tenkte å kjøpe meg en slik jeg, skal være bra potter:
                    J'Tec DLE-30 Pitts Muffler (JTPITT30DL) - troybuiltmodels.com
                    Ole Kr Follstad

                    BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                    PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                    EF Extra 300 60"
                    EF Extra 300 104" Eme120
                    GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                    ESM Bearcat, NGH 38cc
                    Phoenix p51D Mustang, Dle55
                    Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                    Hangar 9 Piper cub 1\4
                    Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                    Comment

                    • Guest

                      #70 Unapproved
                      Originally posted by Kenolang
                      He he, joa Steffen.. Viktig med en god entre vet du Er så synd at motoren din ikke vil, vi må finne på noe lurt...
                      Sbachen tåler lette landinger i løssnøen Ole, for det var jo det det var ikke sant...? Du kan glede deg til å fly din, artig kjerre det der
                      Må se om jeg finner ei ny potte i kveld, har blitt storforbruker på de. En ting er sikkert, Pitts-potte fra Cyclone skal jeg ikke ha flere av. Makan til søppel!!
                      Er det DL eller DLE? DL er rett og slett søppel. Har vært borti en selv, og til slutt ville den bare ikke gå lengere.

                      Comment

                      • ole.foll
                        • Apr 2005
                        • 1043

                        #71
                        Originally posted by anders e
                        Er det DL eller DLE? DL er rett og slett søppel. Har vært borti en selv, og til slutt ville den bare ikke gå lengere.
                        Er DL50 som sitter i Yaken til Steffen. Den har vel fungert greit lenga men har begynt å hoste i det siste... funker dårlig nå.
                        Ole Kr Follstad

                        BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                        PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                        EF Extra 300 60"
                        EF Extra 300 104" Eme120
                        GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                        ESM Bearcat, NGH 38cc
                        Phoenix p51D Mustang, Dle55
                        Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                        Hangar 9 Piper cub 1\4
                        Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                        Comment

                        • datsun
                          • Mar 2006
                          • 19

                          #72
                          Originally posted by Ruduz
                          Hehe vi hadde nok trengt en støvsuger på isen idag, lavere Anders, lavere!!
                          Hehe, sånn kan det gå Lavere, lavere!!

                          Tom ble søndagens helt som ubeskjedent banket på døra til den lokale bonden og fikk låne traktor og snøfreser
                          T-Rex 600 Nitro x2

                          Comment

                          • Kenolang
                            • Jul 2010
                            • 2530

                            #73
                            Ja Tom er helten, sinnsykt bra stripe! Må huske å gi han litt penger for det han har lagt ut
                            Husk at vi kjøper den støvsugeren før neste helg!

                            Jeg har selv DLE-55, og den har fungert utmerket så langt. ca 25liter. Rart det med Steffen sin, den ble ganske plutselig dårlig..
                            Er nok ikke på langt nær slik som en DA eller 3W, men så koster de lite i forhold. Tenkte å prøve DLE-111, om det ikke kommer en DA120dalende....
                            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                            EF Yak-54. 110"
                            EF MXS 83"
                            GB Yak-55 2,2m

                            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                            Takk til:
                            Autopartner.se
                            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                            Comment

                            • Guest

                              #74 Unapproved
                              DL og DLE er ikke samme kvalitet. DLE er kjempe bra motorer.
                              DL var første generasjon som var bare drit

                              Comment

                              • ronnynorge
                                • Jan 2008
                                • 1231

                                #75
                                Originally posted by anders e
                                DL og DLE er ikke samme kvalitet. DLE er kjempe bra motorer.
                                DL var første generasjon som var bare drit
                                Min DL50 hadde sikkert +300 turer og bank i bordet,kun en deadstick.Så vil ikke si min var drit.Kanskje heldig
                                Ronny Andreassen
                                Sunndal/Vinnu
                                Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                                3DHs 33" EPP
                                JR 9303 2,4

                                Comment

                                Working...