Unconfigured Ad
Collapse
Løten Modellflyklubb
Collapse
X
-
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee -
det så helt nydelig ut!!!
fine filmersærlig av heliflyving
dx7
Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
Løten MFK
Stay FrostyComment
-
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Må også si jeg alltid liker entrèn din, enten om det er i full oppaktning eller en PA extra i knife edge ut fra no where from behindAll you need is loveComment
-
Fint på Isen igår. Mye bra flyving og fint vær. Endelig en dag uten 12345 minus =)... Sbachen like hel jo, tiltross for 3-4 krasj igår..heh løs-snø er tingen=) \\m//Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkomposittComment
-
He he, joa Steffen.. Viktig med en god entre vet duEr så synd at motoren din ikke vil, vi må finne på noe lurt...
Sbachen tåler lette landinger i løssnøen Ole, for det var jo det det var ikke sant...? Du kan glede deg til å fly din, artig kjerre det der
Må se om jeg finner ei ny potte i kveld, har blitt storforbruker på de. En ting er sikkert, Pitts-potte fra Cyclone skal jeg ikke ha flere av. Makan til søppel!!EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
.....Ikke så mye å skryte av kvaliteten på den pittspotta fra cyclond nei. Tenkte å kjøpe meg en slik jeg, skal være bra potter:
J'Tec DLE-30 Pitts Muffler (JTPITT30DL) - troybuiltmodels.comOle Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkomposittComment
-
#70 UnapprovedHe he, joa Steffen.. Viktig med en god entre vet duEr så synd at motoren din ikke vil, vi må finne på noe lurt...
Sbachen tåler lette landinger i løssnøen Ole, for det var jo det det var ikke sant...? Du kan glede deg til å fly din, artig kjerre det der
Må se om jeg finner ei ny potte i kveld, har blitt storforbruker på de. En ting er sikkert, Pitts-potte fra Cyclone skal jeg ikke ha flere av. Makan til søppel!!Comment
-
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkomposittComment
-
Comment
-
Ja Tom er helten, sinnsykt bra stripe! Må huske å gi han litt penger for det han har lagt ut
Husk at vi kjøper den støvsugeren før neste helg!
Jeg har selv DLE-55, og den har fungert utmerket så langt. ca 25liter. Rart det med Steffen sin, den ble ganske plutselig dårlig..
Er nok ikke på langt nær slik som en DA eller 3W, men så koster de lite i forhold. Tenkte å prøve DLE-111, om det ikke kommer en DA120dalende....EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment