Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Var det servoen som tilta eller hadde du så mye utslag at selve hornet har låst seg?
På bildet kan det se ut som hornet har bikket over og havnet i lås.
Når jeg fløy hadde jeg IKKE 3D-utslag. Kun "vanlig" flymodus. Dessuten brukte jeg ikke mye ror når det skjedde..
Men den var låst så det holdt ja... du ser utslag på videoen, om du spoler helt til siste minuttet
Som et resultat av støyklage er det nå innført forbud mot stevner i perioden 15 mai til 15 august samt at det innføres støyrestriksjoner i Kjose fra nå av.
Endringer i flytidene i Kjose, dette som et tilleg til de allerede eksisterende tidene.
Det innføres støyrestriksjoner i Kjose etter følgende tidspunkter:
Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag etter kl 2100
Fredag, lørdag og søndag etter kl 1800
Etter tidene nevnt over skal det bare flys med støysvake modeller og på en slik måte at støy holdes på et minimum.
Eksempler på støysvake modeller pr i dag:
Sebart Angel 50 med elektrooppsett
Acromaster/parkmaster
Alpha models
Elektro seilfly
Små elektrohelikoptere, 500 size og nedover flydd under tretopphøyde.
Eksempler på støyende flyging:
Hovring med større fly (angel 50 og oppover) i tretopphøyde, dra vertikalt, snaprolling og stallturns med store motorer og hard throttlebruk.
All 3D flyging med fuel og elektrohelikoptere.
Styret
Sist oppdatert (fredag 19. august 2011 14:42)
Det er sikkert ingen sammenheng, men et par dager etter Elefunfly var jeg å fløy Edge'n (da den gikk ned).
Ser man på videoen som er lagt ut, ser man at jeg får CHECK! på samtlige øvelser nevnt i HvaManIkkeSkalGjøre.
Litt usikker på hvordan jeg skal tolke det, men jeg får vel en følelse av at større fly ikke er ønsket i Kjose da det ble hasteinnkalling til møte etc. et par dager etter at jeg fløy.
Har ikke hatt tid til å dra opp og høre med de som var på møter etc., men får prøve å stable meg oppover
snart. Det er i alle fall greit at folk veit om nye åpningstidene, så sant man ikke flyr mindre fly da.
Litt usikker på hvordan jeg skal tolke det, men jeg får vel en følelse av at større fly ikke er ønsket i Kjose da det ble hasteinnkalling til møte etc. et par dager etter at jeg fløy.
Har ikke hatt tid til å dra opp og høre med de som var på møter etc., men får prøve å stable meg oppover
snart. Det er i alle fall greit at folk veit om nye åpningstidene, så sant man ikke flyr mindre fly da.
Slapp helt av, dette hadde ingenting med din flyging å gjøre. Er ting som har bygget seg opp over tid hos naboene våre.
Har disse servoene (9156) på min Comp yak, og på 2 av disse har drevene blitt strippet i sommer......... og det er det største/tykkeste
drevet som ryker.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment