Unconfigured Ad

Collapse

Framtidig innendørs modellflyshow i Telenor Arena i 2012??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jijohans
    • Dec 2005
    • 1169

Nå er det vel en som skal fly på Norske Talenter på tv2 i morgen... Får vel se der hvor populært dette kan være...
    -Jim Johansen-
    Flyklart:
    Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
    Under construction:
    Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

Comment

• alflovvold
      • Sep 2009
      • 5527

Hva, type innendørs flyging? Det må jeg få med meg.. utpå kvelden en gang regner jeg med?!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• Lars N
        Moderator
        • Apr 2002
        • 2891

Artig, må jeg nesten se Var en kar fra nedover i europa som gjorde det samme. Man må nok holde skikkelig show, er begrenset hvor lenge indoor papp er spennende.
        Lars Norberg

Comment

• jijohans
          • Dec 2005
          • 1169

Viste iallefall det på reklamen, kl.2000 på tv2.
          -Jim Johansen-
          Flyklart:
          Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
          Under construction:
          Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

Comment

• Raptor
            • Sep 2003
            • 837

Det handler om å planlegge og et inndoors arrangement er ikke avhengig av vær. Arrangementsmessig så kan jo alle tider av året brukes men praktisk sett så burde det vært lagt til den delen av året som det enda går an å komme seg forsvarlig dit langveis til/fra med evt. bil. En kan også i god tid i forkant legge ut løpesedler når den tid kommer. Løpesedler kan legges til skoler, tettsteder osv. Og ha en planleggingstid på 1 år pluss kan vel være realistisk. Det må være realistiske tenkninger/planlegginger og en admin som tør å begi seg ut på noe slikt og skyve alle negative tanker til side. Dessuten kan en invitere forhandlere til å leie areal for presentasjon av sin produkter. En kan ikke minst lufte det også med å invitere produsenter etc. Og koordinere dette skulle ikke by på all verden men jeg ser jo litt pessimisme blant noen her og iallfall må de fases ut for det kan påvirke helheten av optimismen. Nei "Stå på" folkens.. Når folk allerede ett år i forveien vet at de skal til neste Notodden treff eller Fagernes så skulle det ikke by på noe problem dette heller. Og utnevne en eller flere lederskikkelse her innen de som brenner for elektro skulle ikke by på noe problem. Da er det bare å jobbe i det stille. Telenoe Arena? Hva med Spektrum? Takhøyde i massevis der men det er jo bare å sjekke leieutgiftene kontra begge plasser. Telenor Arena har nok bedre parkeringsplass. I Spektrum har de jo arrangert militær Tattoo osv. og annet motorisert arrangement. Spektrum ligger jo veldig sentralt også. Det hele må jo sentreres kun på elektrodelen. Slagord...SCANDINAVIAS BIGGEST INDOOR STEVNE....Nei, det er bare å begynne å slå på stortromma - Nå!
            Last edited by Raptor; 10-04-11, 14:48.
            Mvh.
            Rolv Leirro

Comment

• farmann
              • Mar 2010
              • 918

Hyggelig at ikke bare jeg er optimist Hvis noen i det nye styret i NLF leser dette er det fint. Men i første omgang trenger vi en gjeng som kunne komme sammen for å se om dette er realistisk (fremdeles optimist) å få gjennomført, og diskutere tid/sted/innhold.

Så ta kontakt men den evige optimist: Farmann eller Niels Hermansen, 95705047, nianherm@getmail.no

Comment

Working...