Unconfigured Ad
Collapse
Sånn kan man også løse et problem.
Collapse
X
-
Tags: None
-
Comment
-
Gikk rett i baret.
Men det hadde vært bra hadde det vært ekte!Stein Johnsen
http://www.blåmåsan.comComment
-
Vel, for oss som jobber med nettopp CGI/VFX til daglig så er det veeeeldig lett å se at denne er fake.
Integreringen er forsåvidt OK, dog det "verste" er animasjonen som virkelig mangler kontakt med den virkelig verdenen, da flyet er særdeles stivt og mangler masse; spesiellt ved landing. I det første partiet der flyet mister vingen og roterer ned er derimot fine. Som student oppgave hadde dette vært et fint prosjekt. Bra touch med piloten som åpner luka i slutten, samt en tilskuer som løper mot maskinen - dette gjør at vi igjen planter dette i den virkelige verden.
Jeg skjønner godt at mange har blitt "lurt" av denne, ikke minst er det jo et veldig artig klipp!
Sorry, jeg måtte bare - ikke ofte jeg får diskutert noe jobb-relatert her på forumet..heheLast edited by alflovvold; 29-05-11, 20:54.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Syntes det var enkelt å se at den var fake, selv uten å jobbe med dette til daglig.
Ser ut som flyet har endel fart når det kommer inn for landing, men straks det tar bakken, er all farten borte.Ørjan Pettersen
Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.Comment
-
Tommelfingerregelen er: Hvis bildet har 1930-talls oppløsning og kameraet tilsynelatende blir ført av en blind bingokjerring i pillerus, da er det fake.
Regelen kan også brukes mot filmer av UFO, Yeti, Sasquash og Nessie"Hvor høyt kan det fly?"
"-Hvor langt kan bilen din kjøre?"
Arne StorlimoComment
-
Hehehe.. jepp. Slår aldri feil!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment