God dag. Har nettopp kjøpt realflight 5.5 for å øve inn nye manøvre, men synes det blir litt tassent med 3D-modellene som følger med. Finner ikke noen gode å laste ned så langt heller. Noen som har noen konkrete forslag?
Unconfigured Ad
Collapse
Troverdige 3D modeller i realflight?
Collapse
X
-
Yak 3D pleier å respondere braJostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no -
Jepp, enig der - det er den eneste av de originale modellene som er brukendes til 3D og er sånn halvrealistisk spør du meg!
Den er riktignok satt opp med alt for sprek motor, samt unormal kjapp reaksjon på throttle - oppfører seg mer som en sprek elektromaskin vs. bensin. Men morsomt er det jo.
Noen som har testet Aerofly 5 forresten? Blir ikke fornøyd med physics simuleringen på hverken den ene eller andre sim'en - enten er de for enkle i simuleringen alla den gamle versjonen av Aerofly "hjelper å gjøre en rekke små tweaks" eller så får jeg en slags modell-henger-i-gummistrikk følelse av både Realflight og Phoenix. Sistnevnte var helt håpløs på fly i mine øyne.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
GO Aerofly,, sier ikke mer... Har ikke prøvd Aerofly 5 enda, men AFPD er det nærmeste jeg har kommet 3D flyging med riktig oppsatt modell, propell, og CG riktig nok. Dette gjelder fly. På helikopter er vel RF mye mye bedre. Men det gjelder ikke meg
Men klart, skar`n bli god er det ingen simulator idag som kan måle seg med realiteten dessverre.All you need is loveComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment