Se på NRK 1, TV 2, CNN,
Unconfigured Ad
Collapse
Bombe(r) i Oslo
Collapse
X
-
Bombe(r) i Oslo
Tags: None -
På vei innover nå for å pakke til Hucken imorgen. Kontoret mitt ligger rett bortenfor Regjeringsbygget - jeg skulle vært på innom jobben idag, men det ble ikke noe av. Helt uvirkelig..
Tatt pause i Drammen nå, litt skeptisk til å kjøre i tunnelene under fjorden nå mtp. kø og evnt. mer F...skap.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
På vei innover nå for å pakke til Hucken imorgen. Kontoret mitt ligger rett bortenfor Regjeringsbygget - jeg skulle vært på innom jobben idag, men det ble ikke noe av. Helt uvirkelig..
Tatt pause i Drammen nå, litt skeptisk til å kjøre i tunnelene under fjorden nå mtp. kø og evnt. mer F...skap.Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Hører på TV 2 :Vill skyting på Utøya, AUF samling, noen som vet hva som skjer ?Comment
-
- Flere skutt på Utøya - Norge - NRK Nyheter
- Vi er under angrep! - VG Nett
bor i nærheten og har også hørt flere sykebiler som er på vei.Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allComment
-
Kom midt oppi drama mtp. Utøya her nå! Off.. Ikke bra dette.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
bor i Vikersund hørt mye sirener mest sannsynelig fra Drammen sykehus og andre ambulanse stasjoner. men det var et "tordenskrall" akkkurat i det det smalt i Oslo ..sjelden med et skrell vist det er tordenvær , vet ikke om det var det vi hørte....vet ikke er vel ca 4 mil i luftlinje fra Oslo og hit!!! må jo ha smelt noe jæ... på tide å ta slike trusler alvorlig i Norge , er jo enkelt om en vil gjøre noe sliktRune Gjelsnes
Vikersund
92624841Comment
-
"Svært mange drept på Utøya! Dagbladet kommer tilbake med mer"Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Kan bekrefte dette. Satt i et møte 300m unna i Stortingsgata når det smalt. Vinduer røyk i det huset, hele huset ristet slik at jeg nesten datt av stolen og trykkbølgen var sterk nok til å gjøre fysisk vondt i brystkassen.
Dette er helt forjævlig. Går sjeldent i kirka men ber nå for at tallene for skadde og døde ikke øker...Peter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
Hva F... en NORDMANN som står bak! Håper de gir'n dødsstraff!Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment