Unconfigured Ad

Collapse

Hva skal en velge nå? Tips ønskes.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raptor
    • Sep 2003
    • 837

Ja jeg har faktisk vært inne på tanken med å skaffe en Curare 60. Den fås i USA som lasercuts. Har hatt hele serien av Curare, Magic, Atlas osv. fra Hanno Prettner og Wolfgang Matt. De modellene fløy enormt bra.
    Last edited by Raptor; 14-08-11, 13:30.
    Mvh.
    Rolv Leirro

Comment

• Raptor
      • Sep 2003
      • 837

Originally posted by sekkenes
      Bygg ferdig Bellanca'n din du. Min flyr kjempefint. Selvbygd er liksom litt mer stas syns jeg
      Christen Eagle 303cm fra EHMW er høyt oppe på min liste også sammen med alt for mye annet...
      Bellanca er ferdig bygget.. Ferdig trukket og det er bare lakk som mangler der. Skal dope et par ggr. til men muligens skal jeg ha flere lag. Blir vel en 4-5 lag tilsammen. Hvert tørk avgjør jo det. Inventar er nesten ferdig. Motor og allt annet har jeg.. Bare kosen igjen. Denne skal ha et helt spesiellt skjema. Ikke trad stjerner osv. men lakkert etter en fullsize i et showpreget skjema.
      Mvh.
      Rolv Leirro

Comment

• Raptor
        • Sep 2003
        • 837

Originally posted by Sniper
        Jepp- greit å passe seg for det. Sett mange som går fra nybegynner til å fly 200 ccm på et par år. Etter det oppstår det et vakuum. Det er liksom ikke stort mer å strekke seg etter, tror jeg.

Selv skal jeg begynne å bygge litt, da det vil være en ny del av hobbyen for meg. Seilfly er uprøvd. Samme med jet.. Dæven, jeg har mange fine år foran meg

Hva med en skikkelig skala Fieseler Storch, Rolv - a la Ed Newman sin? Vet Murer`n holder på med noe liknende, men de er det ikke for mange av. Må ha noe som ikke er akro du nå som du har taket fullt av dem..
        Stort mer å strekke seg etter? På 80 tallet gikk folk mann av huset for å se en loop/roll med heli...Da trodde en at en hadde nådd toppen. Utviklingen i dag sier noe annet. Problemet da var at elektronikken satte begrensninger sammen med konstruksjonen. Da var det heller ingen som visste om karbonrotorblader.
        Skal bli spennenede å se om noen år..
        Mvh.
        Rolv Leirro

Comment

• Biplan
          • Apr 2008
          • 903

Originally posted by Raptor
          Denne skal ha et helt spesiellt skjema. Ikke trad stjerner osv. men lakkert etter en fullsize i et showpreget skjema.
          Tipper fargeskjemaet til ei jente som hadde navnet i stooore bokstaver opp-ned på flykroppen - hva var det hun het igjen?
          Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
          Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

Comment

Working...