Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinterforberedelser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fikk ett tips om bygging av kasse til radio.
    Click image for larger version

Name:	_RAW0337.jpg
Views:	1
Size:	136.9 KB
ID:	605061Click image for larger version

Name:	_RAW0334.jpg
Views:	1
Size:	115.2 KB
ID:	605062
    Click image for larger version

Name:	_RAW0335.jpg
Views:	1
Size:	111.8 KB
ID:	605063Click image for larger version

Name:	_RAW0336.jpg
Views:	1
Size:	115.5 KB
ID:	605064

    Comment


    • #17
      Har vurdert å lage noe selv jeg også for å få den litt mere "custom", har du noe mere info om denne Pistepirkko?
      Hvis ikke dette er din egen, fant du noe beskrivelse av materialer osv. det stedet du evt. fant disse bildene?

      Ser at det står Glava på det som ligner et skummateriale (sidene), vet du hvilke produkt den matta er?

      Topp og bunn er det i finér? "Glasslokket" antar jeg er plexi / SAN plast.
      Og til slutt om du vet om det er duggproblemer med den?

      Comment


      • #18
        Det som er brukt der det står glava er armaflex. Selv bruker jeg mye kaiflex, omtrent samme produktet. Glava
        Trond Winger, søndagsflyger

        EG MX2 106"
        Ultimate 71"/DLE55
        GB Yak55 2.2M/DLE55

        Comment


        • #19
          Litt off topic. Løsningen er vel nå som vinteren og kulden setter inn er vel og gå for disse quadene med GPS og Return to Home....
          Da er det bare og kjøre til stripa, sette i batteriet og ta av, la den stå i posisjonert hover litt ut på jordet mens du selv setter deg inn i bilen og varmer fingrene... Er man så heldig at min eks har pick-up, tar man bare at fra lasteplanet og da vil jo lav batteri funksjonen og RTH fly den tilbake og lande av seg selv... I det du har lest ferdig avisa eller noe annet kan du jo bare se om hobbyen har landet på planet og så kjøre hjem igjen, vel lykkelig om at du nok en gang har vært ute og flydd uten og bli kald osv...
          Audun Johnsrud
          Nittedal - HMFK

          * Flyr divserse planker og noen visper.
          En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

          Comment


          • #20
            Originally posted by SmurfAir View Post
            Har vurdert å lage noe selv jeg også for å få den litt mere "custom", har du noe mere info om denne Pistepirkko?
            Hvis ikke dette er din egen, fant du noe beskrivelse av materialer osv. det stedet du evt. fant disse bildene?

            Ser at det står Glava på det som ligner et skummateriale (sidene), vet du hvilke produkt den matta er?

            Topp og bunn er det i finér? "Glasslokket" antar jeg er plexi / SAN plast.
            Og til slutt om du vet om det er duggproblemer med den?
            __________________________________________________ ______________________
            Det er en av oss i Bamble som fikk den av en barndoms kammerat, har ingen data men utifra radioen oppi så kan du finne en ca mål.
            finer/ ingen dugg, han brukte den kun imot vind uten varmeelement

            -t.bakken

            Comment

            Working...
            X