Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
testa? Ser jo lurt ut, men usikker på om det funker noe særlig.
Neoprene funker vel best hvis du svetter grisemye på henda =) (ref. dykkerdrakt)
Polyester er jo ikke akkurat noen konkurrent til ull det heller...
Men det er kanskje for pinglete folk fra ymse land hvor +10-15 grader regnes som vinter?
Må vurdere å teste, for det er litt pes med svær boks rundt sendern...
Som selvutnevnt frysepinne funker nok den der best mellom 10-15 varmegrader for min del.
Syns Raydiowarmen min med varmekabler funker bra. Og når puselankene ikke er inni den så putter jeg de ned i elektriske hansker
Som selvutnevnt frysepinne funker nok den der best mellom 10-15 varmegrader for min del.
Syns Raydiowarmen min med varmekabler funker bra. Og når puselankene ikke er inni den så putter jeg de ned i elektriske hansker
Ned til en minus ti-femten grader fungerer vanlige tjukke arbeidshansker med avklipt tommel og pekefinger greit nokk for meg. Blir det kaldere enn det virker nå ikke radiobatteriene så da kan det nå være det samme med hanskene. Har radiovott men blir ikke fortrolig med og bruke radioen inni en slik. Plasten dugger eter en tid og en ser ingenting i displayet.
Har et par og det funker for meg, men jeg er av de som ikke gidder å stå ute i ørten minus. De passet fint inn i vintervottene mine, så man kan fint dekke hendene når man ikke flyr og varme dem.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment