Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR RC Glove

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JR RC Glove

    JR RC Glove XXL

    testa? Ser jo lurt ut, men usikker på om det funker noe særlig.
    Neoprene funker vel best hvis du svetter grisemye på henda =) (ref. dykkerdrakt)
    Polyester er jo ikke akkurat noen konkurrent til ull det heller...

    Men det er kanskje for pinglete folk fra ymse land hvor +10-15 grader regnes som vinter?

    Må vurdere å teste, for det er litt pes med svær boks rundt sendern...
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Som selvutnevnt frysepinne funker nok den der best mellom 10-15 varmegrader for min del.
    Syns Raydiowarmen min med varmekabler funker bra. Og når puselankene ikke er inni den så putter jeg de ned i elektriske hansker
    Mvh
    Morten Aase

    Comment


    • #3
      Originally posted by Karmann View Post
      Som selvutnevnt frysepinne funker nok den der best mellom 10-15 varmegrader for min del.
      Syns Raydiowarmen min med varmekabler funker bra. Og når puselankene ikke er inni den så putter jeg de ned i elektriske hansker
      Hva slags hansker bruker du?
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • #4
        Ned til en minus ti-femten grader fungerer vanlige tjukke arbeidshansker med avklipt tommel og pekefinger greit nokk for meg. Blir det kaldere enn det virker nå ikke radiobatteriene så da kan det nå være det samme med hanskene. Har radiovott men blir ikke fortrolig med og bruke radioen inni en slik. Plasten dugger eter en tid og en ser ingenting i displayet.

        Comment


        • #5
          på fly funker ca alt av hansker og sendervotter osv, på heli sliter man :/

          Comment


          • #6
            Har et par og det funker for meg, men jeg er av de som ikke gidder å stå ute i ørten minus. De passet fint inn i vintervottene mine, så man kan fint dekke hendene når man ikke flyr og varme dem.

            Comment


            • #7
              Originally posted by jotto View Post
              Hva slags hansker bruker du?
              Gerbing motorsykkelhansker

              404 Not Found
              Last edited by Karmann; 10-12-13, 13:29. Reason: La til en link
              Mvh
              Morten Aase

              Comment

              Working...
              X