Announcement

Collapse
No announcement yet.

Været ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Været ....

    Nå er det hakket før jeg begynner å skarre på R'ene merker jeg....


    Denne URLen er ikke lenger gyldig
    Tom I. Arntsen

  • #2
    På de siste 12 månedene hadde dere bare 3 måneder uten kuldegrader dere også ja, selv nedi syden...
    Mvh
    Morten Aase

    Comment


    • #3
      gradestokken bryr jeg meg ikke så mye om, men det er alt det hersens vannet!!!
      F"€%& sprette å lei jeg er!!!!

      I stad måtte jeg google hvordan sola så ut... ikke sett siden før jul en gang
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        Imorgen er det jo bare meldt "litt" regn, ellers ganske så vindstille på J. - selv om man alltid kan legge på 2-3m/s der borte..

        http://www.yr.no/place/Norway/Vestfo...berg_flyplass/
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #5
          Dette har vært en horribel sesson for sånne som oss, i hvert fall her på vestlandet. Så langt har jeg bare 1! dag så langt i år med skikkelig utendørs flygning. Nå kan det virke som det faktisk blir mulig å fly i morgen, og i så fall hadde det vært en orgasmisk opplevelse. Siden November har vindmåleren varier siden 15 til 50m/s, og takpanner, bossdunker og annet har kommet flyvende gjennom vinden rett som det er...

          Comment


          • #6
            Sier som Sheldon i big bang theory, istedenfor å leke med steinalder verktøy, skulle de tatt livet av han med rennende og sykdom... feber er noe dritt
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • #7
              Snart bare composittmodeller som funker om det ikke snart blir bedre.
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment


              • #8
                Men det har du jo Terje! No problemo! hehe..
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #9
                  Nå er det mye syting her..... folk griner og er fullstendig fra seg p.g.a. litt skyer og vann.

                  Bare tenk på hvor bra sommeren blir når vi bruker opp alt av regn og skyer nå!!!!

                  Monty Python - always look on the bright side of life (with lyrics)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alflovvold View Post
                    Men det har du jo Terje! No problemo! hehe..
                    Yes, så det blir den i morgen, om det ikke striregner da.
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • #11
                      Enig med Q. Trenger ikke sol og fint vær på denne tida av året uansett. Bare fint det regner fra seg nå så det er muligheter for tørt og sol til sommeren
                      arhennie

                      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

                      Comment


                      • #12
                        I byg(g)evær er det fint å lime balsa Møkkaværet kan alltids brukes til noe fornuftig

                        Comment


                        • #13
                          Hadde vi hatt en garanti for at møkkaværet var over så.. hehe.. men .. gjenstår å se.

                          Jamie og andre balsafile har jo hatt tidenes vinter, liten tvil der
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #14
                            Været er jo helt perfekt. Har flydd nesten vær etermiddag den siste uka +6-7°C bar stripe og vindstille. Slik har det nå nesten vært helt siden nyttår. Å det fineste er at det ser ut til og fortsette i tiden fremmover.

                            Comment


                            • #15
                              Glimrende byggevær vaffal.
                              Last edited by Wulf; 28-02-14, 21:00.
                              Balsa

                              Comment

                              Working...
                              X