Unconfigured Ad

Collapse

Nå skal vi til Fagernes :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Karmann
    Moderator
    • Oct 2006
    • 735

Vi er pr idag 10stk fra Kongsberg MFK som kommer oppover fredag formiddag, litt ujevnt fordelt på 2 gjøkur og hotellet. Kan ikke snakke for alle men rimelig sikker på at pizzainteressen er på topp hos de fleste av oss.

Jeg kjenner ikke deg, Knut Erik, men jeg vet endel om vond rygg. Var sykemeldt i over ett år pga av den mens jeg venta på operasjon. Til slutt måtte jeg ta affære selv og ble operert på privatklinikk og betalte alt selv. Yakk skal dere f...meg ha NAV. Håper det smakte godt at jeg sparte dere for flere hundre tusen i mer sykepenger.
    Kjenner meg godt igjen i situasjonen din, spesielt delen med mørke tanker. Man føler seg IKKE spesiellt tilfreds med å være en byrde for de rundt seg og ikke kunne yte noe igjen. Sånt sliter!
    Jeg begynte med modellfly igjen for et drøyt år siden, etter å ha vært borte fra det i 20 år. Har mange prosjekter på gang men lite ferdig. Driver nå å lakker en liten Marutaka Kawasaki som jeg akkurat har bygd fra bunn av. Kjempe morro å bygge igjen! Planen er å ha den klar til Fagernes men vi får se hvordan det går. Har uansett et isoporfly å fly med så flyging blir det. Jeg har aldri vært på Fagernes før så jeg er litt spent på om dette er et stevne for primært for "de store gutta" eller om vi andre slipper til med småtteriet vårt også. Jeg velger å tro det siste
    Vi gleder oss veldig ihvertfall og håper vi slipper til med en liten isopordogfight innimellom.

Vi ses!
    Mvh
    Morten Aase

Comment

• jan-t
      MaxFactor
      • Dec 2007
      • 382

Yes.. Snart fagernes treff igjen.. Kommer på torsdagen. PIzza er jeg med på. Spise om kapp Knut Erik???.. Denne pølsespisene kula her, er som en avfalls kvern. Her går maten unna.. hehehe.
      ØL,vodka og LARSEN blir med i år også.. RIIS har vel med Larsen han og. Så ryggen din Knut Erik skal vi få smørt opp.. for et par dager i hverfall..

Per reidar, er du frekk ell.. hehe, å faen, det viste jeg jo egentlig... hehe

Ultimate'n min er med i år og, pluss noe jet sjafs. Flys skal det.

Prekas folkens......
      Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
      Viking-Smackdown.com

Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
      PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

Jerofuel
      Lynx Heli Innovations

Comment

• perreidar
        • May 2007
        • 208

Er vel forskjell på frekk og sannhet jan-t?? hahahaha...
        Kan diskutere det over en larsen i helga vi, hehe
        Per Reidar Bremseth

Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly ) DLE55
        PA BadBoy med sc70fs
        Seagull Harrier46 med os 70fs
        pluss litt depron da..

Alt som går opp kommer før eller siden ned....

Comment

• jan-t
          MaxFactor
          • Dec 2007
          • 382

Per Reidar..
          Uten mat og drikke, duger HELTEN ikke... hahaha..
          Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
          Viking-Smackdown.com

Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
          PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

Jerofuel
          Lynx Heli Innovations

Comment

• Guest

#20 Unapproved
            Knut Erik.
            Du får ta med deg en mottager. Du har tilgang på en koplett 46% hele fagernes-treffet

Comment

• Eagle
              • Jan 2006
              • 1299

Ai ai ai.
              Det blir jaggu bra. Da må jeg prøve 14MZ'n på den saken.
              Hehe, skal love at den fuglen blir forandret etter at den har kommet hjem hit. Skal lage en tråd om den da.

Tusen takk for gode ord, folkens, setter pris på oppmuntringer i en ellers så treig hverdag. Nå har jeg blitt løftet flere hakk allerede, så dette blir bra, bare så dumt at det er over 2 uker til ennå
              Knut Erik
              But it flies, so who cares??
              www.torqueroller.com
              Steikje galen
              www.skalamodellflyklubb.no
              www.teamflyingcircus.com

Comment

• Svein Erik Riis
                • Feb 2006
                • 477

Hallo Knut Erik

Jeg, 46% Ultimate, Harpoon Jet og Herr Larsen kommer oppover onsdag. Skal bo på hytte nr 10 på campingen som vanlig. DER ER DET OPENT HUS HELE TREFFET!!!!!!!!!!!!!!!!

Og oppfordrer alle til og gå tilbake til første innlegget til Knut Erik og trykke på "Si Takk" knappen, så vi ser hvem som kommer på pizza på freddan.

God bedring med ryggen, sliter som fan med min egen. MEN det skal IKKE stoppe meg fra og ta den helt ut på Fagernes, som vanlig.
                Svein Erik Riis
                Ikkje Noko Problem
                Sent from a Jeti DC 16

Comment

• Ruduz
                  • Jul 2005
                  • 847

Vi er en liten gjeng som tar turen fra Hamar til fagernes. Gleder oss som små tennplugger. Tar med en veldig fersking som ikke har sett fly større enn en easyglider, så blir moro å vise frem dimmensjonene i denne hobbyen. Blir han ikke bitt av basillen da, er det ikke noe håp!
                  All you need is love

Comment

• Trolllet
                    • Apr 2008
                    • 167

Jeg hadde egentlig tenkt å sende en PM til Knut Erik, men det ser ut til at ryggproblemer er et utbredt problem her på forumet. Derfor tar jeg det her i tråden selv om det er kraftig OT.

Jeg var selv veldig plaget med ryggsmerter rundt 1999-2000. Redningen ble kajakkpadling. Over en periode på ca 6 mnd fikk jeg bygget meg opp, og har aldri hatt problemer siden.
                    Ta gjerne en kikk her: www.vlkk.no
                    Klikk på "logg", scroll deg ned til 2003, og ta en kikk på bildene

Vi sees rundt pizzabordet alle sammen

Comment

• Seiler`n
                      • Mar 2005
                      • 821

Originally posted by Trolllet
                      Pizza med gamle kjente må vurderes...

ER det mulig å sette vinsj hos dere ?

Eller kansje jeg må lade Alpina'en.. Sikkert en sleper der
                      Mvh
                      Stig Olsen
                      Lillehammer MFK

Nan Xplorer FullCarbon X tail
                      Pike Perfect X tail
                      Pike Brio / Giant
                      Alpina 4001
                      DG 500/22 Elan under opppussing
                      Birde of Time ( Noe redusert må restureres )

Futaba 12Fg Fasst

Comment

• Ruduz
                        • Jul 2005
                        • 847

Originally posted by Seiler`n
                        Pizza med gamle kjente må vurderes...

ER det mulig å sette vinsj hos dere ?

Eller kansje jeg må lade Alpina'en.. Sikkert en sleper der
                        Jobber med å få ferdig en sleper, målet er å bli ferdig til Fagernes. Vi får se. Blir den ferdig til da, så heng deg gjerne på!
                        All you need is love

Comment

• cissaman
                          • Feb 2008
                          • 324

Originally posted by Trolllet
                          Jeg hadde egentlig tenkt å sende en PM til Knut Erik, men det ser ut til at ryggproblemer er et utbredt problem her på forumet. Derfor tar jeg det her i tråden selv om det er kraftig OT.

Jeg var selv veldig plaget med ryggsmerter rundt 1999-2000. Redningen ble kajakkpadling. Over en periode på ca 6 mnd fikk jeg bygget meg opp, og har aldri hatt problemer siden.
                          Ta gjerne en kikk her: www.vlkk.no
                          Klikk på "logg", scroll deg ned til 2003, og ta en kikk på bildene

Padling er godt for hele kroppen, driver selv med havpadling og det er en fantastisk hobby ved siden av disse flyene: )
                          Bare flygreier: )

Comment

• obelix
                            • Mar 2004
                            • 471

Ser ut til at jeg må ofre fagernesstevnet i år til jobben min pleier jo alltid å være der men kan ikke få alt man vil her i verden.
                            Har jo fått meg ett par jetter i det siste året så det hadde jo vert kanonkult å prøvd isen men men.
                            Sender en stoor hilsen til dere alle og ønsker dere en KANON fin helg og får håpe dere får flydd så masse at dere blir veldig tørste lørdags kveld
                            de sier det er 35 års jubileum også i år :S
                            Oi en perfekt landing

Comment

• Raptor
                              • Sep 2003
                              • 837

Er det noen som trengger permisjonsseddel

Er det noen som trenger permisjonsseddel så skriver jeg den ut...he he
                              Ser om jeg tar en tur opp for reportasje!
                              Mvh.
                              Rolv Leirro

Comment

• Guest

#30 Unapproved
                                Repotasjer er bra. Fint å lese når det har gått en stund også

Comment

Working...