Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyging Holmen Hadeland mfk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har akkurat svart, men kan kopiere over i en PM vettu. Kommer straks.
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • Elektro.........................uff, hvordan skal verden bli??






      Vet hvordan det er å være utålmodig
      Last edited by anders e; 03-06-11, 22:08.

      Comment


      • Originally posted by anders e View Post
        Elektro.........................uff, hvordan skal verden bli??
        Det vil nok bli en verden av flyvende symaskiner skal du se he-he
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • Synd det ikke ordnet seg! Hadde jeg hatt penger, og plass hadde jeg tatt den!

          Elektro er fine greier, men når det begynner å komme over en viss størrelse detter jeg litt av, men ja!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • Originally posted by alflovvold View Post
            Synd det ikke ordnet seg! Hadde jeg hatt penger, og plass hadde jeg tatt den!
            Hadde du bestilt en 110" eller noe også nå? Gleder meg til å se bilder av den i hobbyrommet ditt he-he
            Kan du ikke få deg en sånn fraktecontainer i hagan Alf? Da utvider du hobbyrommet med flere hundre prosent

            For min del er det ikke over riktig enda da. For den er ikke solgt ennå, og blir det stående lenge nok så kan det jo hende jeg finner på å forbarme meg over den igjen. Til vinteren eller noe. For jeg synes den er veldig fin da...

            Originally posted by alflovvold View Post
            Elektro er fine greier, men når det begynner å komme over en viss størrelse detter jeg litt av, men ja!
            Det er ingen stor forskjell på stort eller lite egentlig. (Bortsett fra at høye strømmer krever litt mer av loddinger og pluggvalg). Men det blir dyrere, både merkevare og China crap. Pluss at det krever litt mer av laderparken osv, så om det ikke allerede er på et visst nivå så kommer den kosten i tillegg.

            Men prisene daler stadig. For ca 3 år siden var en Gjøvik kar på Holmen med en elektrifisert U Can Do (50-size). Han hadde en koffert med batterier og greier. Det der var bare å glemme for min del. Så jævlig dyrt og greier. Men nå, tre år etter, er det ikke rare plaga å powre en 50-size med batterier og det hele. Utviklingen går videre. Og det koster vel ikke mer i dag å erstatte en DA60 med piper osv. med en tilsvarende Hacker med tilbehør. Det blir batteriene da som utgjør prisforskjellen om man ikke har batterier som kan benyttes fra før...
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • Elektro........................................... ......? Haff......
              Trond Winger, søndagsflyger

              EG MX2 106"
              Ultimate 71"/DLE55
              GB Yak55 2.2M/DLE55

              Comment


              • Noen bilder fra i kveld. Lite vind, fine forhold
                Attached Files
                JET

                Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                Comment


                • Satser på en tur dit i morgen tidlig. Blir siste flytur på over en uke ser det ut til...

                  PS!
                  Hvem fløy den vingen?
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • Fint å se at det er aktivitet der. Fint at andre tar bilder også
                    Regner med at det er han fra Grua som fløy vingen.

                    Comment


                    • Lurer på om han heter Øyvind han som fløy den vingen.(Jeg er ikke veldig god på navn, så er ikke 100% sikker)
                      JET

                      Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                      Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                      Comment


                      • Ble en tur i dag, ganske greit med vind til tider, men moro var det


                        Click image for larger version

Name:	Slick 51 59 71.jpg
Views:	1
Size:	79.3 KB
ID:	579306
                        MVH
                        Kjell Kristian

                        Comment


                        • Jålebukk
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • KK - feil farge på spinneren på den største der.. hehehe.. Hvilken størrelse passer deg best?

                            Arhennie - jada, da var jeg på kjøret jeg også ja! Plassproblemer? Neida! hehe..

                            Vel, nå blir det nok huskjøp om ikke lenge, fikk neeesten meg et hobbyrom på nesten 60m2 i forrige uke, synd det ikke ble noe av. Men, kikker videre. Skal litt til å ende med et mindre rom jeg har hatt de siste 2årene! hehe..

                            Ser poenget ditt ang.elektro - absolutt - men det meste ender jo opp med et kostnadspørsmål. Så, begge deler, ja takk - sier nå jeg da. Men at elektro er fremtiden er det vel lite å si på. Mer effekt, mindre utslipp og slitasje? Ja takk.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Originally posted by alflovvold View Post
                              KK - feil farge på spinneren på den største der.. hehehe.. Hvilken størrelse passer deg best?
                              Helt sant, men svart for duge galskapen lenge leve
                              Synnes 51" og 71" er helt konge, men 59" er litt rar, den flyr meget bra, men savner noe på elevator. De to andre er helt rå der, men 59 er noe "daff", men den er nok ikke helt i vater enda når det gjelder CG. Må nok bare få testet den videre Men er strålende fornøyd om dagen, det eneste som mangler nå er en 89".............
                              MVH
                              Kjell Kristian

                              Comment


                              • Ja da er det ikke lenge til du har en 89'' skjønner jeg

                                Comment

                                Working...
                                X