Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyging Holmen Hadeland mfk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by anders e View Post
    Ja da er det ikke lenge til du har en 89'' skjønner jeg
    Ingen ting er bestilt, men hvis det blir noe av? skjer det nok ikke noe før til vinteren.

    Har 4 fly som flyr meget bra, men man må ha noe og drømme om
    MVH
    Kjell Kristian

    Comment


    • Ja kanskje vi skal bestille en hver til vinteren

      Comment


      • Her sitter gutta den 6. juni og snakker om at neste innkjøp skal bli først til vinteren.
        Yeah right
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • Originally posted by arhennie View Post
          Her sitter gutta den 6. juni og snakker om at neste innkjøp skal bli først til vinteren.
          Yeah right
          Ingen har skrivd noe om neste innkjøp, bare om 89" slick Du må lære deg og leste, også mellom linjene

          PS, det hender det snør midtsommers også
          MVH
          Kjell Kristian

          Comment


          • KK - Hehe.. Men bra du er fornøyd da! Er ikke helt i mål med min 51" Slick, skal justere CG, bytte prop og gjerne få deg til å fikse den skeive akslingen.

            Kan du ikke liksegodt gå for den største Slicken som neste prosjekt?! Den som elektro hadde vært rått! Og dyrt. Veldig dyrt.
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Jeg har tenkt meg på Holmen en tur i morgen. Rognes kommer en tur også, men han tror jeg kommer uten fly.
              Været ser hvertfall bra ut.

              Noen flere som skal?

              Comment


              • Tror jeg skal en tur på Holmen i morgen.
                Ikke 100% sikker, men blir sikkert en liten tur uansett
                JET

                Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                Comment


                • Jeg burde vel strengt tatt ikke tatt frem denne tråden i dag da huck?????-tråden egentlig gjelder til i morgen. Beklager, kanskje en moderator kunne flyttet de 2 siste innnleggene til den tråden?

                  Comment


                  • Traff flere klubb-kompiser i dag
                    Fint vær....................så lenge det varte, og da ville ikke Arne mer. (som dere ser på bilde det øverste bildet )

                    Click image for larger version

Name:	DSC05542.JPG
Views:	1
Size:	261.1 KB
ID:	579687
                    Attached Files

                    Comment


                    • Originally posted by anders e View Post
                      Fint vær....................så lenge det varte, og da ville ikke Arne mer. (som dere ser på bilde det øverste bildet )

                      [ATTACH=CONFIG]42993[/ATTACH]
                      Neida, været kom tilbake det. Ble sstrålende sol og vindstille.
                      Tok 4 batterier med MSX'en. Eeeeh, dvs. jeg tok 3,5. Nå er MSX'en død
                      arhennie

                      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

                      Comment


                      • Doh, kondolerer! Hva skjedde?
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Litt usikker på hva som skjedde egentlig. Noe mekanisk skjedde, også ble det muligens etterfulgt av kortslutning i kålen.
                          Jeg prøvde meg på en knivegg loop. Det gikk bra, men utgangen ble med nød og neppe. Men så mistet jeg fullstendig kontroll på flyet. Det trakk nedover som h. Jeg følte jeg ikke hadde kontroll i det hele tatt og det gikk stort sett dit det ville. Det gikk i åkeren nord for depoet med et brak. Vingene og haleparti ser ok ut, men resten er stort sett flis.

                          Så hva skal jeg kjøpe nå da?
                          ADC hadde mye tøffe 48 tommere, men ikke noe på lager.
                          Ny MSX, eller en EF Extra kanskje?
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • Uhhhhhhh.........................sorry....

                            Jeg liker mxs'n veldig bra, men om det kjedelig med en lik modell hadde jeg prøvd extra'n. Eller kanskje du bare skal bytte farge på mxs'n?
                            3dhs kan du kjøpe når den kommer på lager å ha i reserve

                            Comment


                            • Btw, ingen bilder??

                              Comment


                              • Originally posted by anders e View Post
                                3dhs kan du kjøpe når den kommer på lager å ha i reserve
                                Har tenkt tanken. Vil sikkert gå med fler
                                Nei, glemte bilder...
                                arhennie

                                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

                                Comment

                                Working...
                                X