Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyging Holmen Hadeland mfk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arne, har du fått av deg sminken?
    Trond Winger, søndagsflyger

    EG MX2 106"
    Ultimate 71"/DLE55
    GB Yak55 2.2M/DLE55

    Comment


    • Originally posted by trowin View Post
      Arne, har du fått av deg sminken?
      Sliter litt med det altså. Ser ut som jeg må holde meg inne i morra. Kan ikke gå ut blandt folk sånn her
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • Hehe, dragqueen-Arne.. Joa, blir en holmen tur i morgen, spådd greit vær...
        Trond Winger, søndagsflyger

        EG MX2 106"
        Ultimate 71"/DLE55
        GB Yak55 2.2M/DLE55

        Comment


        • Arne, har du en 13x6.5 eller noe i den duren å låne bort/selge i morgen? Har bestilt men dem har ikke ankommet.
          Kunne tenkt meg å fly litt i morgen.

          Comment


          • Må jammen meg få prøvd å kommet meg en tur opp til dere igjen snart, er vel snart is på vika så da blir det vel noe "holidays on is" igjen??
            Kunne dere prøve å ha det litt mildere i år? var jo -16 når jeg var hos dere i fjord på isen
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • Fy f, den Yaken har hatt et tøft liv! Hvordan fløy den..?!
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Fløy bra den............................................... .................................................. .....på mye gass

                Comment


                • Originally posted by anders e View Post
                  Arne, har du en 13x6.5 eller noe i den duren å låne bort/selge i morgen? Har bestilt men dem har ikke ankommet.
                  Kunne tenkt meg å fly litt i morgen.
                  Nærmeste jeg fant var 13x4. Men du kan komme innom så skal du få låne den som står i flyet mitt. Jeg har ikke tid til å fly i morgen uansett.
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • Tar kontakt i morgen jeg. SUPERT

                    Comment


                    • Originally posted by arhennie View Post
                      Skal begynne å sette sammen 78'en nå snart.
                      Plukket frem 78'en i kveld så kommer jeg snart i gang med å lime tenker jeg.
                      Tok et par bilder...

                      Click image for larger version

Name:	EF78_001.JPG
Views:	1
Size:	146.7 KB
ID:	583018 Click image for larger version

Name:	EF78_003.JPG
Views:	1
Size:	118.8 KB
ID:	583017
                      Click image for larger version

Name:	EF78_002.JPG
Views:	2
Size:	92.6 KB
ID:	583019
                      arhennie

                      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

                      Comment


                      • Fantastisk modell Arne, fløy min idag - postet en snutt under "Vestfoldgutta" tråden - er nok enda bedre med elektro.
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Godt å høre du er fornøyd Alf. Jeg er spent på å prøve denne. Så filmen din. Kongeflyging som vanlig. Rå landing du hadde der

                          Angående 78'en min, jeg kom på jeg kanskje skulle behøve noen lengre servohorn enn de som følger med Hitec servoene. Hvor lange horn har du på din Alf?

                          Og et spørsmål. Manualen sier jeg skal lime pinnehengslene med epoxy. (Har ikke limt slike hengsler før). Men mener jeg har sett folk snakke om hvitlim. Jeg har en flaske Casco Universal Polyurethane. Er det å anbefale til hengslene?
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • Polyurethane funker fett på hengsler!
                            bare husk litt vaselin/tape eller lignende for å unngå søl.
                            Og husk at det ekspanderer, så det er dumt å "ta en dæsj ekstra"
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • Jeg limte pinnehengsler med PU lim som du snakker om. Det er jo ekspanderende, så det sitter som fjell det. Mange som bruker det tror jeg..
                              Trond Winger, søndagsflyger

                              EG MX2 106"
                              Ultimate 71"/DLE55
                              GB Yak55 2.2M/DLE55

                              Comment


                              • Jeg bruker 1.5" SWB horn - mulig de lengste standard hornene funker?

                                Poly..ureadsfsg.. et-eller-annet funker bra ja, som Tom sier - ha på heller "tilsynelatende" lite enn mye, det ekspanderer sånn bortimot x3 ish..

                                Alu understellet bøyde seg litt på den landingen der så jeg når jeg kom hjem - grrr.. Skal det ikke tåle litt da?
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X