Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyging Holmen Hadeland mfk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja må filme litt vel. Terje har jo blitt reneste Spielberg i det siste
    Trond Winger, søndagsflyger

    EG MX2 106"
    Ultimate 71"/DLE55
    GB Yak55 2.2M/DLE55

    Comment


    • Åssen ser været ut hos deg Arne?

      Comment


      • Har lysnet veldig nå. Tar en tur om litt.
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • Gode forhold på Holmen i dag!!
          Attached Files
          JET

          Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
          Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

          Comment


          • Hehe.. sånn ser det ut her i Vestfold idag også, samt Lunde i Telemark og da tydeligvis hos dere.. Langt tåkebelte!

            Er nok like greit å lime litt idag..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Jeg slo fra meg alle flyplaner denne helga. Forrige gang jeg var på Holmen var det så tjukk tåke at jeg nesten ikke fant veien hjem. Men ser dere er tøffere enn meg
              Kristian Westgård
              Nittedal

              Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


              Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
              — Neil Armstrong

              Comment


              • Var en tur i Bingen jeg også, men funka dårlig med annet enn depronfly der i dag. Hadde en kort tur med Extra`n, men måtte bare lande igjen etter ett par runder. Ble litt kjedelig å bare stå å hovre også
                Terje Egeberg
                "Opp ska det og det får bare virke"


                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                3DHS slick 89" EME 60.
                3DHS Slick 71"

                Comment


                • Hadde 4 flighter jeg. Ikke noe problem med litt tåke. Men Trond og Anders feiga ut. Tåka blir vel ikke noe tjukkere selv om modellen er litt større vel
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • Ja sånn er det med oss feigingene.........Vi liker ikke å vise oss fram hele tiden

                    Comment


                    • Vi stod bare å måpte av den heftige flygingen din Arne, skjønner ikke at du tør fly i sånt vær jeg altså
                      Trond Winger, søndagsflyger

                      EG MX2 106"
                      Ultimate 71"/DLE55
                      GB Yak55 2.2M/DLE55

                      Comment


                      • Ble en fin dag på Holmen i dag, selv om det var litt kaldt. Men skal ikke klage, er ikke 15 blå enda hvertfall. Anders fløy Ultimate, kommer sikkert litt film av den senere, jeg fløy GB Yak, Kristian fløy Ready trainer. Var andre turen min med Yaken i dag, må si jeg er veldig fornøyd med den. Tror denne kommer til å bli mye brukt utover vinteren.

                        Men en ting jeg skal skifte på den: Høyderors-servoene! Sitter PowerHD DS120 der nå. Trodde ene roroverføringen hadde hoppet av vi, når jeg fløy litt lavt og fort forbi, flutter deluxe. Men var bare slarken i servoen som gjorde det. Servoene er jo nye også, så de er ikke slitt, kommer mer eller mindre sånn ut av esken. Så her må det til noe nytt.. Ikke det at jeg merket noe til det, men jeg vil ikke ha det sånn...
                        Attached Files
                        Trond Winger, søndagsflyger

                        EG MX2 106"
                        Ultimate 71"/DLE55
                        GB Yak55 2.2M/DLE55

                        Comment


                        • Snø kan være et overraskende savn 26. november, men når man kommer på stripa og ser to rå fly klare til take off er tankene om ski og varm saft glemt.

                          På den andre siden er det ikke fullt så moro å plassere readyen ved siden av en fullblods Yak og en potent Ultimate. Men hey - hvorfor ikke! Jeg fikk etter hvert start på to-takteren også, men hadde det like moro med videokameraet. Sorry Trowin - jeg var så opphengt i fuelslangen at jeg ikke rakk å filme deg. Og takk for hjelpa med å få sørpa ut av forgasseren!

                          Her er en film fra i dag - det er AndersE som flyr Ulitmaten. Enjoy!

                          Kristian Westgård
                          Nittedal

                          Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                          Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                          — Neil Armstrong

                          Comment


                          • Ha, det var et bra sammendrag Jeg burde sagt i fra så skulle vi fått med the pop top manuver, den er rå.
                            Artig film
                            Last edited by anders e; 26-11-11, 18:19.

                            Comment


                            • Bra film Kristian. Spiller ingen rolle om du ikke filmet meg, er nok film av folk som flyr høl i lufta Det spiller ingen rolle åssen fly man har, bare man syns det er morro
                              Trond Winger, søndagsflyger

                              EG MX2 106"
                              Ultimate 71"/DLE55
                              GB Yak55 2.2M/DLE55

                              Comment


                              • Originally posted by trowin View Post
                                Bra film Kristian. Spiller ingen rolle om du ikke filmet meg, er nok film av folk som flyr høl i lufta Det spiller ingen rolle åssen fly man har, bare man syns det er morro
                                +1 til det siste du skrev.

                                Comment

                                Working...
                                X