Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by arhennie View Post
    Veldig flotte bilder Trond.
    De havner på HMFK sidene etter hvert.
    Gårsdagens bilder og film er der allerede.
    Takk takk, det er bra
    Trond Winger, søndagsflyger

    EG MX2 106"
    Ultimate 71"/DLE55
    GB Yak55 2.2M/DLE55

    Comment


    • Originally posted by anders e View Post
      Nei, har da en 200cc, men den er jo ikke klar da. Men sørg ikke, jeg er klar med en ny 30cc om kort tid
      ja jeg sørger ikke så mye. vet jo det bare er en død ting som detter ned fra himmelen. men det er ikke så gøy for den det skjer med da. Dog gøy å se videoer av slike ting da. håper jeg ikke var slem nå..
      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
      carl goldberg ultimate
      DJI S900
      piper pawnie el kjærre


      Futaba 14SG
      diverse epp tjafs
      Per-Egil Furuseth

      Comment


      • Legger denne her også jeg.

        Filmet av Trowin.

        Comment


        • Steike, det var synd!
          Men, som andre har nevnt, når noe såpass uvanlig skjer er det fint å ha det på film!

          Ser ut som en hyggelig flydag.

          EF Extraen som veldig fin ut! Er det noen nye snap-øvelser jeg ser her og der som du har lært mer av i det siste? Samt mer KE øvelser? Fin flyging i alle fall.

          Nå venter jeg bare på at får testet Sbachen! Hehe..


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • Enda en snutt fra idag...


            Trond Winger, søndagsflyger

            EG MX2 106"
            Ultimate 71"/DLE55
            GB Yak55 2.2M/DLE55

            Comment


            • Originally posted by alflovvold View Post
              Steike, det var synd!
              Men, som andre har nevnt, når noe såpass uvanlig skjer er det fint å ha det på film!

              Ser ut som en hyggelig flydag.

              EF Extraen som veldig fin ut! Er det noen nye snap-øvelser jeg ser her og der som du har lært mer av i det siste? Samt mer KE øvelser? Fin flyging i alle fall.

              Nå venter jeg bare på at får testet Sbachen! Hehe..


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Fy Alf. Det er ikke en extra........................

              Nei, det er vel ikke så mye nye øvelser for min del, men har jo lagt noen fly i bakken i år så prøver å komme videre ved å ta det litt pent. Men jeg har sluppet meg lengere ned mot bakken i høst/vinter

              Comment


              • Ah hehe, fort gjort - leser EXP hver gang som Extra..
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Til Alf:
                  Blir imponert om du fixer denne. Men du får den om du gidder. Å fya...................
                  Attached Files

                  Comment


                  • Tar'n! Haha Tør ikke love at jeg får den flyvedyktig i nær fremtid dog!

                    Hvordan gikk det med vinger/canopy/cowling/vingerør?
                    Samt, ble alle deler samlet sammen? Litt avhengig av det, i alle fall de største bitene..

                    Hmm.. Rimelig most den der, i grenseland..


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Canopy har masse sprekker, cowling er splittet under + litt her og der på den.
                      Mangler nok noe treverk, men den ene vingen er hel den andre går å fixe. Men se på den neste gang vi møtes.
                      Eller om du mailer meg mailadr din så skal jeg ta masse bilder så du kan se selv.

                      Comment


                      • Pm sendt..

                        Da venter jeg på bilder, satser på at det finnes håp!


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Da har i alle fall jeg fått meg nytt prosjekt! Takker så mye Anders!

                          Henta den ikveld, vasket av alt skitt og sortert / vurdert løse deler mm.
                          samt ryddet / strippet den for alt unødvendig. Rart hvor mye det hjelper.

                          Blir endel jobb, men reparert lignende skader tidligere på en mindre Funtana. Firewall må lages fra scratch, samme med motorboks og andre ymse smådeler. Heldigvis har jeg funnet små biter av disse, som viser tykkelse på materialene som er brukt - samt høyre del av motorboks som viser lengde..

                          Nå er det riktignok endel skader som ikke synes under trekket, så endel av dette må av.

                          Er jeg "jålete" bestiller jeg ny canopy, cowling, motorboks og julkåper fra 3dhs - kommer på ca. 500,- uten frakt/mva. Denne blir nok aldri noe perfekt eksemplar igjen, men satser på å få til en grei rep. som ser helhetlig fin ut - samtidig solid med ekstra carbonforsterkning her og der..

                          Hvit Kina betrekning har jeg liggendes, så mulig denne brukes til å patche igjen modellen - dog denne er litt tynn og vanskelig å stryke på, så mulig det blir å kjøpe inn matchende blåfarge i godt trekk..

                          Men, nå er det denna Ultimaten som må bli ferdig først da..

                          Takker igjen for donasjon av modell Anders!

                          Vel, da blir det kanskje 2stk 70" Slick på Holmen i sommer!




                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Da har vi flyttet stripa til askimlandet ved randsfjorden.
                            Der har vi sol hele dagen og uendelig med plass. Det blir ikke noe endring i kjøretid for dem som kommer på besøk.

                            Takk til vaktmester-Kjell som hjalp meg nå i ettermiddag.

                            Comment


                            • Du har ikke noe koordinater eller noe holdepunkt jeg finner på GPS`en?
                              Tipper det blir tur først neste helg på meg, travel helg.. :\
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • kommer en tur snart jeg også. men ikke denne helga. skal til grimstad å hente med ny kjærre motor osv i morgen..
                                syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                                carl goldberg ultimate
                                DJI S900
                                piper pawnie el kjærre


                                Futaba 14SG
                                diverse epp tjafs
                                Per-Egil Furuseth

                                Comment

                                Working...
                                X