Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Som vanlig mange bra bilder/blinkskudd! Gøy å følge med på dere
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment


    • KjellKr - hva synes du om EF 58" ?

      Ellers artig å se bilder og film. Og ja, rollraten på Slicken er temmelig småsyk..
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Originally posted by alflovvold View Post
        KjellKr - hva synes du om EF 58" ?

        Ellers artig å se bilder og film. Og ja, rollraten på Slicken er temmelig småsyk..
        dette er den beste tråden her inne "LIKER"
        trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
        trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
        arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
        PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
        homemade quad med diverse elektronikk.
        noen depronkjerrer.
        futaba10c 2.4ghz.
        radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

        Comment


        • Originally posted by lillejon78 View Post
          dette er den beste tråden her inne "LIKER"
          ...........

          Comment


          • Originally posted by alflovvold View Post
            KjellKr - hva synes du om EF 58" ?

            Ellers artig å se bilder og film. Og ja, rollraten på Slicken er temmelig småsyk..
            EF 58" synnes jeg fløy meget bra, så bra at jeg skal etterhvert ha EF 70". Fikk 3 turer i går, hvor jeg justerte noe utslag og gass respons, den var utrolig følsom på gassen ved et punkt. Samt at den dro noe mot undstelle, så nå gleder jeg meg til og få prøvd den igjen.
            Det største problemme nå er at jeg drar noe feil i stikka, spesielt gass, kommer jeg opp ned trekker jeg stikka ned som jeg ville gjort når jeg flyr helikopter;( må tenke
            MVH
            Kjell Kristian

            Comment


            • Kjell K har samme utvikling med fly som med heli, så han kommer til å bli grusom

              Comment


              • Godt du er fornøyd med den!
                Ikke mikset noe selv på den enda, men blir vel noe småtterier for å få den helt på nett etterhvert som jeg blir kjent med den...

                Men jeg håper "og tror" han blir rå jeg da, jo flere sånne folk - jo mer artig er det for "oss andre" å ha noen å hente inspirasjon fra. Undertegnede ble i alle fall veldig inspirert av å se godeste mr.Palsor "som jeg har nevnt flere enn èn gang her sikkert.." ifjor på Notodden, og først nå klarer jeg å gjøre en brøkdel av det han gjorde der. Men det var vanvittig tøft å se på.

                Så det er veldig fint å legge lista sånn at man har noe å jobbe mot, men samtidig - i mine øyne - å huske at tross alt, for de fleste av oss, så er dette "kun" en rekreasjonshobby - samme hvor flygal man er. Men steike å gøy det kan være.

                Ehm, så det jeg egentlig mener å skrive er.. hehe.. Stå på kjell kristian! Og ja, ser at overgangen fra Heli kan være litt rar hehe..
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Hei, glad gutt her.
                  Kom en kar på døra i dag å leverte en slick 51''. Jeg har visst hatt denne før.
                  Han var lei hobby'n sa han, så han syns jeg var så grei kar at han ville gi meg denne


                  Eller var det ikke sånn ??????

                  Ja ja, samme det. Nå har jeg fått tilbake el-slick'n min i hvertfall
                  Da blir det action igjen!

                  Comment


                  • Jeg skønner ikke helt hva du snakker om Anders, jeg står og flyr hull i stratosfæren eller noe sånt, men takk

                    Ellers er det nok som Alf skriver, en rekreasjonshobby som er helt fantastisk enten du flyr heli eller fly. Noe av det som gir meg mening med denne hobbyen er at man kan hele tiden ha noe nytt og prøve seg på. Enten det er loop eller noe mere vanskelig, alt etter det nivå du selv er på....

                    Stå på du også Alf, du er nok til inspirasjon for meg og mange andre, har ikke sett mr.Palsor fly, men jeg gleder meg til det en gang i fremtiden.

                    Nok alvor, er det noen som skal ha kjøpt noen fly? er dritt lei
                    MVH
                    Kjell Kristian

                    Comment


                    • Hehehe.. Takk takk!

                      Har kjøpt hvit trekk idag, så etterpå er det ned i bua å trekke ferdig vinger på 70" Slicken..
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Originally posted by kjellkr View Post
                        Det største problemme nå er at jeg drar noe feil i stikka, spesielt gass, kommer jeg opp ned trekker jeg stikka ned som jeg ville gjort når jeg flyr helikopter;( må tenke
                        He, he, dette var kjent fenomen. Jeg sleit fært med det jeg også. måtte legge fly helt vekk jeg når jeg skulle lære å fly heli, og slet med samme problem når jeg tok fram flya igjen.
                        Jeg sliter også med heli når jeg prøver det igjen nå. Da med høyderoret, drar høyderor når jeg vil opp med heli`n Funker dårlig det også.
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Endelig tilbake etter nesten en uke i bredbånds-mørket. Men nytt modem kom i posten i dag
                          Og da er det fint med så mange flotte bilder og filmer fra helga på isen. Ble en skikkelig bra helg.
                          Tok noen bilder jeg også på lørdagen...

                          Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_005.jpg
Views:	1
Size:	210.9 KB
ID:	575800 Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_026.jpg
Views:	1
Size:	82.4 KB
ID:	575799

                          Helikoptre har vi ikke sett for mye av i vinter, men det var noen der på lørdag. Mitt som var airborne ca 2 sek. eller hva det var, og Per som faktisk fløy et par flighter.

                          Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_004.jpg
Views:	1
Size:	267.3 KB
ID:	575802 Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_006.jpg
Views:	1
Size:	160.1 KB
ID:	575801
                          Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_011.jpg
Views:	1
Size:	213.9 KB
ID:	575807

                          Kjellkr som har konvertert fra visp til planke var nervøs føre maiden med Slick'en han har fikset opp igjen. Her poserer han i perfekt dritestilling. (Et nyttig triks for nervøse modellflygere). Før han fester siste vingen klar for maiden...

                          Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_029.jpg
Views:	1
Size:	253.7 KB
ID:	575806 Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_028.jpg
Views:	1
Size:	199.4 KB
ID:	575803
                          Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_030.jpg
Views:	1
Size:	177.1 KB
ID:	575804 Click image for larger version

Name:	Hobby_20110205_031.jpg
Views:	1
Size:	143.5 KB
ID:	575805

                          Litt div bilder. Blandt annet Trowins Harrier.
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • Her er fler bilder fra Kjellkr sin maiden med Slick'en.
                            Den har vel kommet tilbake til opprinnelig eier nå etter hva jeg skjønner.
                            Klarer ikke følge med lenger jeg. Her byttes fly om hverandre som det skulle vært noen jævla Club 4
                            Attached Files
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • Originally posted by arhennie View Post
                              Her er fler bilder fra Kjellkr sin maiden med Slick'en.
                              Den har vel kommet tilbake til opprinnelig eier nå etter hva jeg skjønner.
                              Klarer ikke følge med lenger jeg. Her byttes fly om hverandre som det skulle vært noen jævla Club 4
                              LOL, Club 4 Fine bilder Arne
                              Trond Winger, søndagsflyger

                              EG MX2 106"
                              Ultimate 71"/DLE55
                              GB Yak55 2.2M/DLE55

                              Comment


                              • He he, club 4 ja

                                Men fine bilder Arne.

                                Comment

                                Working...
                                X