Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk for en fin og litt kald..dag på isen!fingra mine er også nummne enda...Grattis med maiden Trond,blir nok en knall-maskin når du får justert litt utslag.

    Comment


    • Grattis med maiden Trond! Artig at det er flere med Sbacher nå.. du får ta med din til Bingen, så blir det en liten gjeng av oss der..
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Originally posted by Kjetil F View Post
        Takk for en fin og litt kald..dag på isen!fingra mine er også nummne enda...Grattis med maiden Trond,blir nok en knall-maskin når du får justert litt utslag.
        Kjennes ut som jeg har bommet m hammeren idag, pekefingeren er øm... Takk, tror den blir knall
        Trond Winger, søndagsflyger

        EG MX2 106"
        Ultimate 71"/DLE55
        GB Yak55 2.2M/DLE55

        Comment


        • Originally posted by alflovvold View Post
          Grattis med maiden Trond! Artig at det er flere med Sbacher nå.. du får ta med din til Bingen, så blir det en liten gjeng av oss der..
          Ja den blir med til Bingen, da får vi vel samlet alle størrelsene
          Trond Winger, søndagsflyger

          EG MX2 106"
          Ultimate 71"/DLE55
          GB Yak55 2.2M/DLE55

          Comment


          • Grattis med iskald maiden..!! Dæven. Er vi blitt like tøffe som pilkerne eller tøffere..?! brrr
            All you need is love

            Comment


            • Takk. Vi er tøffere en pilkerne. Var en som hadde borret hull på siden av stripa vår. Det dumme er (for han) at der vi driver er det så grunnt, at isen ligger på bunn
              Trond Winger, søndagsflyger

              EG MX2 106"
              Ultimate 71"/DLE55
              GB Yak55 2.2M/DLE55

              Comment


              • Hahahahahah..... karer seg ut i over 20 minus med maggot og pultost for så å fiske etter gråstein.. Hinsides
                All you need is love

                Comment


                • Originally posted by lillejon78 View Post
                  ååå, da må du forklare hehe, trodde det var like langt begge veier jeg
                  spørs hvilken vei man tar en av veiene det
                  syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                  carl goldberg ultimate
                  DJI S900
                  piper pawnie el kjærre


                  Futaba 14SG
                  diverse epp tjafs
                  Per-Egil Furuseth

                  Comment


                  • Noen som dristet seg ned på isen i dag eller?
                    Knallvær, men enda kaldere enn i går

                    Selv nøyde jeg meg med å løfte litt på det siste helikopteret mitt som har hengt på veggen siden i høst.
                    Kan ikke kalle det maiden, men fikk i allefall hoovret litt forsiktig på utsiden her.
                    Ikke så ille temp i solveggen da
                    Attached Files
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment


                    • Jeg har hvertfall holdt meg inne idag. -31 kl 0830 idag. Nå flytter jeg snart nærmere ekvator..
                      Trond Winger, søndagsflyger

                      EG MX2 106"
                      Ultimate 71"/DLE55
                      GB Yak55 2.2M/DLE55

                      Comment


                      • PINGLER!! Jeg har vært på isen siden kl 10. Er bare hjemme for å spise litt nå.

                        Comment


                        • Originally posted by anders e View Post
                          PINGLER!! Jeg har vært på isen siden kl 10. Er bare hjemme for å spise litt nå.
                          Shure...........
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • Lurer på hvorfor ingen av oss har prøvd radiowarm jeg, m en lommevarmer eller to inni? Helt glemt at de finnes jeg. Har jo faktisk en liggende, en hjemmelaga en. Hmmm, må testes tror jeg...
                            Trond Winger, søndagsflyger

                            EG MX2 106"
                            Ultimate 71"/DLE55
                            GB Yak55 2.2M/DLE55

                            Comment


                            • Jeg hadde en jeg, som jeg solgte ubrukt og uprøved tidligere i vinter.
                              Syntes den var forferdelig å ha på seg og hadde aldri blitt komfortabel med å fly heli med den greia der.
                              Mulig det hadde vært greit nok til fly. Men tviler på jeg kommer til å kjøpe noe sånt igjen nå for å prøve.
                              arhennie

                              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                              http://hadelandmfk.no/
                              www.henniehobby.no/arne

                              Comment


                              • Hadde tenk meg ned på isen, men feiget ut etter at jeg var ute på "plenen" og fløy et batteri med Star-EPP3D saken min!! Det var sykt kaldt..!!
                                JET

                                Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                                Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                                Comment

                                Working...
                                X