Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg og Trowin var ute på isen i dag. Været var skyet og tåke som lå høyt, men det gikk fint.
    Trowin fløy sbach og jeg fikk noe flere turer på ultimaten, endelig

    Skal se om vi får ut noen bilder etter at jeg kommer hjem fra middagslag etterpå
    PS: Trowin begynner å fly meget bra/fint og lavt

    Comment


    • Det ser visst ut til at det ordnet seg Trond.
      Her er hvertfall litt fra i dag


      Click image for larger version

Name:	197.jpg
Views:	1
Size:	65.0 KB
ID:	583911Click image for larger version

Name:	192.jpg
Views:	1
Size:	69.0 KB
ID:	583909Click image for larger version

Name:	198.jpg
Views:	1
Size:	82.8 KB
ID:	583912Click image for larger version

Name:	199.jpg
Views:	1
Size:	75.9 KB
ID:	583913Click image for larger version

Name:	194.jpg
Views:	1
Size:	50.6 KB
ID:	583910........................

      Comment


      • Så ut til å være en fin dag på isen d der
        JET

        Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
        Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

        Comment


        • Det ble litt surt på slutten, men syns det funka bra i dag.
          Men vi savner deg litt om dagen. Lenge siden sist nå

          PS jeg har understellet ditt

          Comment


          • Ja blitt dårlig en stund nå. Hadde håpet på å få tatt fri i dag, men fikk desverre ikke mulighet til d Tenkte jeg skulle få til mange dager i julen. Håper været blir ok!
            JET

            Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
            Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

            Comment


            • Takk Anders, men skal du snart kjøpe deg helikopter tru? Nå er det jo bare tørkerulling og hovring lavt med deg, pilkerne var skeptiske borti der så jeg

              Lavtflygingen min idag var vel når jeg stod på isen Men må si det, jeg har fløyet GB Yak nå i det siste, da har jeg endelig fått øynene opp for hvordan et fly skal oppføre seg i lufta. Det gjør kun det du vil, ingenting annet, ingen overraskelser.

              Yak 55 rules! Kina Ultimate er ikke verst den heller...
              Last edited by trowin; 13-01-12, 22:34.
              Trond Winger, søndagsflyger

              EG MX2 106"
              Ultimate 71"/DLE55
              GB Yak55 2.2M/DLE55

              Comment


              • Høres ut som en annen gammel stakkar må niiiitrene på sim nå, for å holde tritt.(blir for lite flyving ute om dagen)
                Artig når det løsner Anders. Blir artig å møtes igjen, å se fremgangen Er det lav tørkerulling med Ultimate ???? Eller er det med Extra? Vil tro Ultimaten er enklere å få til på, men her spiller syken veldig inn.
                For meg så burde jeg bruke Extra`n,den er jo som en påle, men tør liksom ikke slippe den skikkelig ned. Fikk jo en liten aha når jeg holdt på å treffe meg selv med Slich`n og en 100 propp er ikke noe serlig å få i ryggen/hue.
                Last edited by Tertitten; 25-12-11, 07:50.
                Terje Egeberg
                "Opp ska det og det får bare virke"


                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                3DHS slick 89" EME 60.
                3DHS Slick 71"

                Comment


                • Nå ja, jeg var ikke helt nede med torque'n. Men det kommer seg. Det var med ultimaten i går og den er helt sykt bra å leke med. Lavt også. Men jeg tror ikke du skal forvente så mye av meg, for da blir du skuffet i forhold til et 3-4 andre på forumet her.
                  Men nå er ikke kjapp og brutal 3d min greie, jeg liker litt sakte 3d med litt innslag harde manøvre Da har jeg det gøy

                  Men det er jo litt av greia.........at vi er forskjellige

                  Comment


                  • Originally posted by trowin View Post
                    Takk Anders, men skal du snart kjøpe deg helikopter tru? Nå er det jo bare tørkerulling og hovring lavt med deg, pilkerne var skeptiske borti der så jeg

                    Lavtflygingen min idag var vel når jeg stod på isen Men må si det, jeg har fløyet GB Yak nå i det siste, da har jeg endelig fått øynene opp for hvordan et fly skal oppføre seg i lufta. Det gjør kun det du vil, ingenting annet, ingen overraskelser.

                    Sbachen er litt annerledes der. Den flikker og driver litt som den vil. Har prøvd cg bak og framme, stort sett det samme. Jeg er overhodet ikke flink til å fly, men det flyet blir jeg ikke klok på. Dette er en 30cc utgave. Tør liksom ikke slippe meg løs med det heller, for vet ikke hva det finner på. Så heretter er det Yak som gjelder. Yak 55 rules! Kina Ultimate er ikke verst den heller...
                    Ikke bare hovring og torque'ing håper jeg?
                    Men du flyr pent nå

                    Comment


                    • Dette er favoritten min Så her er vi enig.
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Originally posted by anders e View Post
                        Ikke bare hovring og torque'ing håper jeg?
                        Men du flyr pent nå
                        Neida, du gjorde mye annet også, må erte deg litt bare
                        Gleder meg til å fly Yaken igjen nå, den "sitter" liksom mye bedre i lufta.
                        Trond Winger, søndagsflyger

                        EG MX2 106"
                        Ultimate 71"/DLE55
                        GB Yak55 2.2M/DLE55

                        Comment


                        • Ta meg en tur ut nå jeg.... Er jo fint vær!! På jaren dere holder på for tiden? Hvordan er mæna forresten?
                          JET

                          Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                          Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                          Comment


                          • Fine forhold på Mæna og jaren. Jeg må passe på ribba jeg
                            Trond Winger, søndagsflyger

                            EG MX2 106"
                            Ultimate 71"/DLE55
                            GB Yak55 2.2M/DLE55

                            Comment


                            • Originally posted by trowin View Post
                              Fine forhold på Mæna og jaren. Jeg må passe på ribba jeg

                              Ja noen må jo passe ribba også... Prøver Mæna jeg!
                              JET

                              Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                              Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                              Comment


                              • GB Yaken er fantastisk bra!

                                Jeg vurderer å bytte ut EF Edgen min med en Yak55 til. Noen som evnt. er intreserte?

                                DA60 + GB Yak55 = Rakett!

                                Hvor har du din CG mr.Trowin?
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X