Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by arhennie View Post
    Men etter litt heliprat på hobbyrommet til kk, blandet med flyabstinenser, så røy jeg jaggu på to nye helikopter prosjekter på like mange dager. Noen som vet om avvenningsanstalter el. ? En slags blåkors for modellflypiloter. Hei, jeg heter Arne og er heliholiker osv....
    Sånn er det når man er avhengig, legger skylda over på andre uskyldige
    MVH
    Kjell Kristian

    Comment


    • Originally posted by kjellkr View Post
      Sånn er det når man er avhengig, legger skylda over på andre uskyldige
      Det er bare din skyld kk
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • Forsterket canopy på 78" ikveld etter forrige helgs kommode-velt, blir jo ikke som ny samt addet..ca.40gram - ganske grov duk. Men det merker man nok fint lite til.

        Ble jo ikke så gale!

        Teipen sitter fortsatt på, venter med å dra den av til det er herdet..

        Click image for larger version

Name:	bilde (19).jpg
Views:	1
Size:	91.0 KB
ID:	583569Click image for larger version

Name:	bilde.jpg
Views:	1
Size:	106.9 KB
ID:	583570
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Ser jo helt greit ut det
          BOOMA Intelliswitch

          Odd A Eriksen

          Comment


          • Har du forsterket den med carbon? Ble tøft det da. Helikopter look på canopyen....
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • Hei Alf

              Ser du etterlyser hallflyvning. Condor har faktisk hallflyvning 3 ganger i uka. Der har du evt en mulighet

              Comment


              • Heisann,

                svarte på PM din mr.tasjansen - genialt!

                Jada, ble helt OK med carbonduk - men den siden der det er sprekt opp ble fortsatt ikke fin, sprekkene synes rimelig godt. Men dette skal brukes, så det får gå.
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • ja, mister Xxl?

                  Noen nye bilder av EF Edgen din i det siste..?
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • Da har jeg endelig fått flydd litt innendørs denne sesongen! Utrolig deilig å få flydd litt epp i både stille og varme omgivelser, passe med plass var det også.

                    Bortsett fra at den helv... ^##*~\>¥£ aileron-servoen min viste seg å fått knekte drev på turen bort! Fikk heldigvis låne en midlertidig servo av en hyggelig kar jeg ikke husker navnet på, dog den viste seg å være i minste laget slik at jeg fikk 1/3 av utslagene jeg er vandt til.

                    Det ble ikke så mye rolling harriers for å si det sånn!

                    Takk for meg, jeg kommer gjerne tilbake!

                    Ps. Karen-jeg-ikke-husker-navnet-på, jeg tar med servo'n din neste gang.

                    Last edited by alflovvold; 14-12-11, 20:01.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Originally posted by alflovvold View Post
                      ja, mister Xxl?

                      Noen nye bilder av EF Edgen din i det siste..?
                      Ok, få høre nå!!!!

                      Comment


                      • Har mr.X vert ute å flydd litt????
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Tja, han får vel kommentere selv.
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Tja det er vell så det går når en begynner og bli varm i trøya. Tørke rulla nede lavt i god Alf stil, og det gikk veldig bra lenge helt til Edgen bestemte seg for at nå ville den ikke mere (blei nok svimmel eller noe), og kom rett mot meg i 45 grader inverted KE eller noe. Det var da XXL fikk en brain fart. Fulle bal ror + fult sideror = snap roll . den ene vingen traff bakken deretter traff spinneren Huffff.
                            Så nå skal nok ikke min kjere Edge fly på en stund RIP
                            BOOMA Intelliswitch

                            Odd A Eriksen

                            Comment


                            • Så hva skal jeg kjøpe nå ?????? Alf foreslår en svenske farget (gul og blå) Yak 55

                              Har fått et veldig bra tilbud på en Mintor 220
                              Last edited by xxl; 15-12-11, 10:30.
                              BOOMA Intelliswitch

                              Odd A Eriksen

                              Comment


                              • Originally posted by xxl View Post
                                Tja det er vell så det går når en begynner og bli varm i trøya. Tørke rulla nede lavt i god Alf stil, og det gikk veldig bra lenge helt til Edgen bestemte seg for at nå ville den ikke mere (blei nok svimmel eller noe), og kom rett mot meg i 45 grader inverted KE eller noe. Det var da XXL fikk en brain fart. Fulle bal ror + fult sideror = snap roll . den ene vingen traff bakken deretter traff spinneren Huffff.
                                Så nå skal nok ikke min kjere Edge fly på en stund RIP
                                Den hørtes kjent ut LOL, Men jeg rev bare av understelle på Slich`n min.Måtte hoppe unna je gitt,ble nesten spist av en Biela
                                Det er når vi er på dette planet forbruke øker. Får se det positive i det, vi får nye modeller
                                Terje Egeberg
                                "Opp ska det og det får bare virke"


                                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                                3DHS slick 89" EME 60.
                                3DHS Slick 71"

                                Comment

                                Working...
                                X